به کودکان آلمانی این 5 مهارت را آموزش می‌دهند


هر پدر و مادری قصد دارد به کودک مهارت هایی را آموزش دهد که در زندگی رومزه خود و در آینده زندگی خود بتواند از آنها استفاده کند.

به کودکان آلمانی این 5 مهارت را آموزش می‌دهند

هر پدر و مادری قصد دارد به کودک مهارت هایی را آموزش دهد که در زندگی رومزه خود و در آینده زندگی خود بتواند از آنها استفاده کند. این مهارت ها در واقع باید شامل مهارت هایی باشد که بتواند به کودک کمک کند تا بتواند با استفاده از آنها چالش های روزمره ای که ممکن است با آن ها رو به رو شود را حل کند.


در اینجا ما قصد داریم به معرفی مهارت هایی بپردازیم که در مدارس آلمان به کودکان آموزش داده می‌شود.

برنامه ریزی منظم

برنامه درسی آلمان بر یادگیری شایسته محور در یک محیط ساختار یافته متمرکز است که امکان یک جامعه طبقاتی دموکراتیک و یادگیری سطح بالا را شامل می شود و تمام حوزه های دانشگاهی را در بر می گیرد. مدارس در آلمان معمولاً دولتی هستند ، بنابراین آموزش آلمان همیشه از یک محل برابری ناشی می‌شود.

مدارس آلمان در خارج از کشور در آمریکای شمالی همچنین می توانند مفهوم رویکرد "سواد متعادل" را از آموزش کنونی آمریکا و کانادا اضافه کنند. این رویکرد هم مفاهیم کل زبان و هم آوایی را با هم ادغام می کند و هم هدفش شامل موثر ترین عناصر هر یک است. این ملفه ها عبارتند از: خواندن تعاملی با صدای بلند ، خواندن هدایت شده ، خواندن مشترک ، نوشتن تعاملی ، نوشتن مشترک ، کارگاه مطالعه ، کارگاه نوشتن و مطالعه کلمه.

به کودکان آلمانی این 5 مهارت را آموزش می‌دهند

ارزیابی یادگیری دانش آموز نیز با تمرکز بر ارزیابی سه سطح تفکر ، کمی متفاوت به نظر می رسد:

سطح اول نیاز به درک محتوا و توانایی تولید مانند یک متن حفظی یا یک عمل ریاضی دارد.
سطح دوم از دانش آموز می خواهد یک مفهوم را تحلیل ، کاوش یا تفسیر کند.
برای نشان دادن سطح سوم و پیچیده ترین تفکر ، دانش آموزان باید از متن یا اصل علمی فراتر روند تا بتوانند یک مضمون ، اصل ، عملکرد یا تجزیه و تحلیل را در زمینه دیگری اعمال کنند.
ادغام این رویکردها و سپس افزودن محتوای متنوع که نشان دهنده گروههای دانشجویی بین المللی باشد ، در برنامه ای منجر به سود همه دانشجویان خواهد بود و آنها را برای آینده آماده می کند.

به کودکان آلمانی این 5 مهارت را آموزش می‌دهند



آموزش زبان و آموزش دو زبانه

مقاطع پیش دبستانی و پایه های ابتدایی زمان مناسبی برای زبان آموزی است. برنامه ها یکی از دو رویکرد تحقیق محور را ارائه می دهند. غوطه وری کامل یا دوزبانه

در یک برنامه غوطه وری ، کودکان با یک یا دو معلم آلمانی زبان ، با کلاسهای جداگانه به زبان انگلیسی ، به زبان مقصد درگیر می شوند. یک برنامه دو زبانه دو زبان را در یک کلاس با هم تطبیق می کند. کودک رویکرد "یک معلم ، یک زبان" را تجربه می کند. به معنای تعامل کودکان در زبان مقصد معلم.

در هر دو برنامه ، فراگیری زبان با دستورالعمل های مداوم ، کمکهای دیداری ، زبان بدن و مدل سازی اتفاق می افتد. معلمان از طریق داستان ها ، آهنگ ها ، فعالیت های عملی و سوالات باز ، مباحث و واژگان جدید را معرفی می کنند. به کودکان فرصت هایی داده می شود تا خلاقیت خود را برانگیزند ، جهان اطراف خود را کشف کنند ، و از طریق محیط های غنی از زبان و تجربیات کودک محور مهارت های زبانی کسب کنند. علاوه بر این ، مکالمه با کودکان دیگر در کلاس که در مهارت های زبانی خود پیشرفت بیشتری دارند ، از یادگیری و درک مطلب پشتیبانی می کند.

در دبستان ، دانش آموزان به یادگیری به هر دو زبان ادامه می دهند. هر مدرسه کمی متفاوت به این روش نزدیک می شود ، اما در پایان دوره ابتدایی ، دانش آموزان آماده هستند که با سطح بالایی از مهارت در زبان های آلمانی و انگلیسی ، کلاس های بالاتر را ادامه دهند.

به کودکان آلمانی این 5 مهارت را آموزش می‌دهند

بررسی یک مسئله از همه طرفها
در آموزش آلمان ، تأکید زیادی بر حل مسئله خلاق و تفکر انتقادی می شود. این مستقیماً به روشهای تدریس تبدیل می شود. از آنجا که مدارس رتبه بندی نشده اند ، آزمون های استانداردی که بتوان مدارس را با هم مقایسه کرد بسیار کم است. این فشار برای یک مدرسه برای دستیابی یا حفظ نمره خاص به عنوان یک موسسه ، و در نتیجه ، برای معلمان برای "آموزش آزمون" برای اینکه دانش آموزان در سراسر هیئت مدیره عملکرد خوبی داشته باشند ، از بین می برد. مدارس آلمان در خارج از کشور می توانند تمرکز خود را بر روی تدریس حفظ کنند و نه در یک آزمون خاص.

به کودکان آلمانی این 5 مهارت را آموزش می‌دهند

به دانش آموزان آموخته می شود که روشهای زیادی برای یافتن پاسخ یک سال وجود دارد و هدف اصلی بررسی قدمهایی است که دانشجو برای رسیدن به جواب می گیرد و همچنین خود جواب واقعی. این رویکرد می تواند درسها را در آغاز کمی چالش برانگیزتر کند ، زیرا معلمان چندین گزینه حل مسئله را نشان می دهند ، اما در پایان دانش آموزان برای استفاده از روشی که متناسب با سبک یادگیری آنها و همچنین چالشی است که دارند ، آمادگی کافی را دارند.

به عنوان مثال ، در ریاضیات ، یک دانش آموز ممکن است در ارزیابی از منطق ، مراحل حل مسئله ای که برای یافتن پاسخ برداشته اند و پاسخ نهایی به مسئله ، امتیاز کسب کند. ما می خواهیم دانش آموزان مهارت های زبانی لازم را برای ایجاد استدلال های محکم در مورد رویکردی که انتخاب می کنند و همچنین دانش مورد نیاز برای رسیدن به هدف خود برای یک کار خاص ، توسعه دهند.

ارزیابی برای اطمینان از پیشرفت
البته ، چند آزمون استاندارد وجود دارد که دانش آموزان در طول مسیر آموزشی خود در نقاطی شرکت می کنند تا از درسی برنامه درسی مدرسه اطمینان حاصل کنند. با این حال ، این آزمون ها به پیشرفت طبیعی دانش آموزان و پیشرفت یادگیری آنها و نه به دانستن پاسخ سوالات آزمون های فردی بستگی دارد. برای اطمینان از اینکه دانش آموزان تسلط کامل به زبان های آلمانی و انگلیسی دارند و برای شناسایی افرادی که ممکن است به پشتیبانی اضافی نیاز داشته باشند ، از آزمون های خواندن ، هجی و دستور زبان در مقاطع خاصی در مدرسه ابتدایی استفاده می شود. آزمون های ریاضی به شما کمک می کند تا دانش آموزان از چالش های اضافی یا آموزش های اضافی بهره مند شوند. همچنین در حالی که دانش آموزان به سمت آمادگی برای شروع دستورالعمل Abitur حرکت می کنند تا اطمینان حاصل شود که در موقعیت خوبی قرار دارند و سیستم های پشتیبانی را که در صورت لزوم قابل استفاده هستند ، نقاط ارزیابی مشابهی دارند.

به کودکان آلمانی این 5 مهارت را آموزش می‌دهند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفاوت شاهین و قرقی در چیست؟