بازدید 15 هزار مسافر نوروزی از میراث روستایی گیلان


بازدید 15 هزار مسافر نوروزی از میراث روستایی گیلان

مدیر پایگاه موزه میراث روستایی استان گیلان از استقبال مسافرین نوروزی گیلان برای بازدید از سایت‌ موزه میراث روستایی گیلان خبر داد و گفت: در بازه‌ زمانی 27 اسفندماه الی 12 فروردین ‌ماه تعداد 15 هزار بازدید از موزه میراث‌ روستایی گیلان صورت گرفته است.

یاسر امانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی امسال و در بازه‌ زمانی ۲۷ اسفندماه الی ۱۲ فروردین ‌ماه تعداد ۱۵ هزار بازدید از موزه میراث‌ روستایی گیلان صورت گرفته است.

وی افزود: موزه میراث ‌روستایی گیلان در زمینی به مساحت ۲۵۳ هکتار در کنار جنگل سراوان رشت واقع شده است و در طول ایام نوروز از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان این مجموعه بوده که فضای باز این موزه باعث شد تا امکان رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در طی بازدید از این موزه توسط گردشگران فراهم شود.

مدیر پایگاه موزه میراث‌روستایی گیلان اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان تعداد ۱۳ راهنما مسلط به پیشینه بناهای روستایی و فرهنگ گیلان در موزه میراث روستایی گیلان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد