همدان چهار درجه گرم می‌شود


همدان چهار درجه گرم می‌شود

همدان - ایرنا - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: به دنبال پایداری وضعیت جوی، از امروز /دوشنبه/ دمای هوای این استان روزانه به صورت میانگین بین 2 تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

روح الله زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روند افزایش دمای هوا ادامه دارد، اظهار داشت: تا پایان هفته جاری آسمان بیشتر نقاط استان صاف و آفتابی است و از روز چهارشنبه آسمان برخی از مناطق ابرناک می‌شود.

زاهدی عنوان کرد: با افزایش میزان دمای هوا کمینه، دمای صبحگاهی همه نقاط استان به بالای صفر درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین و فامنین با پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین شهرهای استان بوده‌اند.

وی عنوان کرد: کمینه دمای هوای همدان یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر و دمای بیشینه هوای این شهر نیز ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!