درمان خانگی برای ناتوانی جنسی مردان / اختلال نعوظ خود را درمان کنید

درمان خانگی برای ناتوانی جنسی مردان / اختلال نعوظ خود را درمان کنید

عدم توانایی جنسی در مردان یک مشکل رایج است با بالا رفتن سن نیز افزایش می یابد، بنابراین قبل از اینکه میل و قدرت جنسی خود را از دست بدهید باید متوجه شوید نیازی نیست این مشکل را برای همیشه تحمل کنید. درمان های خانگی برای دستیابی به قدرت جنسی بیشتر در مردان گزینه مفیدی است. به گزارش تایمزسوفاندیا، در اینجا شایع ترین داروهای خانگی برای درمان ناتوانی جنسی مردان معرفی شده اند.

درمان ناتوانی جنسی با سیر

سیر یکی از رایج ترین سبزیجاتی است که در اغلب خانه ها یافت می شود و در درمان ناتوانی جنسی مفید است. دکتر مانی، متخصص طب آیورودا می گوید: سیر اغلب به عنوان “پنی سیلین مرد فقیر” نامیده می شود زیرا به عنوان یک ضدعفونی کننده و تقویت کننده ایمنی موثر است. به عنوان تقویت کننده میل جنسی نیز می تواند فعالیت های جنسی آسیب دیده ناشی از تصادف یا بیماری را بهبود بخشد. سیر برای افرادی که رابطه جنسی زیادی دارند گزینه مهمی برای محافظت از خود در برابر خستگی عصبی است. روزانه 2 تا 3 حبه سیر را خرد کنید. جویدن منظم 2 یا 3 حبه سیر خام در از بین بردن ناتوانی جنسی موثر است. علاوه بر این، خوردن نان سیر تهیه شده با نان سبوس دار در تولید اسپرم های سالم کمک می کند.

درمان خانگی برای ناتوانی جنسی مردان / اختلال نعوظ خود را درمان کنید

درمان خانگی برای ناتوانی جنسی مردان / اختلال نعوظ خود را درمان کنید

درمان ناتوانی جنسی با پیاز

پیاز یک داروی شهوت زای موثر و یکی از بهترین تقویت کننده های میل جنسی است، اما خواص آن به طور کلی مشخص نیست.
یک عدد پیاز سفید را بردارید پوست آن را بگیرید له کنید سپس در کره سرخ کنید. این مخلوط را می توان روزانه با یک قاشق غذاخوری عسل میل کرد، اما اطمینان حاصل کنید حداقل 2 ساعت معده خالی است بعد این معجون معجزه آسا را بخورید. این ترکیب به درمان انزال زودرس، ناتوانی جنسی و از بین رفتن غیرارادی مایع منی هنگام خواب یا زمان های دیگر کمک می کند.

بیشتر بخوانید:عوارض ماینوکسیدیل | کاهش‌ توانایی‌جنسی‌

درمان ناتوانی جنسی با هویج

هویج در بهبود ناتوانی جنسی بسیار گزینه ارزشمندی تلقی می شود. 150 گرم هویج ریز خرد شده را با یک عدد تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید. این مخلوط را یک بار در روز به مدت یک ماه استفاده کنید. افرادی که به طور معمول تنش دارند و از اختلالات جنسی رنج می برند می توانند با این معجون تسکین پیدا کنند زیرا این داروی خانگی باعث افزایش قوای جنسی می شود.

درمان ناتوانی جنسی با لیدی انگشت

لیدی انگشت برای تقویت قدرت جنسی گزینه مقوی قابل توجهی محسوب می شود. به صورت روزانه 5 تا 10 گرم از این سبزی را با یک لیوان شیر و دو قاشق چای خوری شکر آبنبات مصرف کنید. استفاده منظم از این دستورالعمل در ترمیم قوای جنسی کمک کننده است.

درمان خانگی برای ناتوانی جنسی مردان / اختلال نعوظ خود را درمان کنید

درمان خانگی برای ناتوانی جنسی مردان / اختلال نعوظ خود را درمان کنید

درمان ناتوانی جنسی با مارچوبه

ریشه های خشک مارچوبه در یکی از داروی ضد تبخال استفاده می شود. 15 گرم از ریشه خشک مارچوبه را برداشته و با یک فنجان شیر بجوشانید. این ترکیب را 2 بار در روز برای دریافت نتایج مطلوب مصرف کنید. استفاده منظم از این دستورالعمل برای افزایش قوای جنسی و درمان انزال زودرس بسیار ارزشمند است.

درمان ناتوانی جنسی با چوب طبل

چوب طبل به عنوان تقویت کننده جنسی در درمان ناتوانی جنسی و عقیم سازی عملکردی مفید در میان مردان و زنان دارد، همچنین پودر پوست خشک آن برای درمان قدرت جنسی، انزال زودرس و نازکی مایع منی ارزشمند است. 15 گرم گل چوب طبل را در 250 میلی لیتر شیر بجوشانید. این ترکیب مقوی جنس برای مردان و زنان موثر است. به جای آن می توان 120 گرم پودر پوست خشک شده آن را در آب به مدت 30 دقیقه بجوشانید سپس 30 گرم از این پودر را با 1 قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید.

درمان ناتوانی جنسی با زنجبیل

عصاره استخراج شده از زنجبیل یک داروی ارزشمند و مفید در درمان ضعف های جنسی است. نصف قاشق چای خوری آب زنجبیل را با یک عدد تخم مرغ و عسل جوشانده و هر شب به مدت یک ماه آن را مصرف کنید. این دستورالعمل برای رفع ناتوانی جنسی، انزال زودرس و خروج غیرارادی منی ارزشمند است.

درمان ناتوانی جنسی با این ترکیب جادویی

این ترکیب یک ماده غذایی بسیار تقویت کننده، دارای توانایی بازگرداندن انگیزه و میل جنسی، افزایش قدرت و بهبود شادابی است در حالی که عملکرد مغز را نیز بهبود می بخشد. به میزان مساوی بادام، پسته و تخم به را کوبیده و ترکیب کنید، باید به صورت روزانه حدود 100 گرم از خرما خشک شده نتایج عالی داشته باشد.

درمان خانگی برای ناتوانی جنسی مردان / اختلال نعوظ خود را درمان کنید

درمان خانگی برای ناتوانی جنسی مردان / اختلال نعوظ خود را درمان کنید درمان ناتوانی جنسی با کشمش

آیورودا برای احیای نشاط جنسی مصرف کشمش را توصیه می کند. کشمش سیاه را با آب خنک بشویید سپس با شیر بجوشانید این کشمش ها را با شیر بخورید تا به نتایج دلخواه برسید. باید با 30 گرم مویز و 200 میلی لیتر شیر شروع کنید سپس مقدار آن را هر بار 50 گرم اضافه کرد.

درمان ناتوانی جنسی با زعفران

در طب آیورودا، از زعفران برای درمان ناباروری در زوجین استفاده می شود. زعفران میل جنسی را تحریک می کند و می تواند بر آرامش بدن تاثیر بگذارد. از زعفران به عنوان روغن ماساژ استفاده کنید یا آن را به منظور تقویت نشاط جنسی همراه با غذا مصرف کنید.

درمان ناتوانی جنسی با گیلاس زمستانی

طب آیورودا گیلاس زمستانی را را یک داروی گرانبها می داند و در برقراری مجدد قدرت جنسی بسیار مفید است. گیلاس زمستانی یک گیاه دارویی باستانی است که به دلیل خاصیت تسکین دهنده استرس بسیار مشهور است. با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند در مدیریت اختلال نعوظ روانشناختی نیز مفید است. این گیاه جادویی با تقویت غدد فوق کلیوی و بهبود واکنش بدن در برابر استرس کار می کند. این امر در نهایت به کاهش تولید کورتیزول در بدن کمک می کند که به عنوان هورمون استرس نیز شناخته می شود. هنگامی که استرس کمتری دارید سطح اضطراب شما پایین می آید، بنابراین به طور خودکار به زندگی جنسی بهتر و رضایت بخشی تر دست پیدا خواهید کرد، همچنین مطالعات نشان می دهد مکمل های جینسنگ هندی به افزایش تعداد اسپرم در دامنه 90 روزه کمک می کنند. بعلاوه، شواهد جدیدی وجود دارد که نشان می دهد این ماده طبیعی سطح تستوسترون را نیز به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

روغن دارچین

روغن دارچین باعث افزایش دمای داخلی بدن و بهبود گردش خون می شود. روغن اسانس آن با عملکرد موش ها در بهبود عملکرد جنسی ارتباط دارد. مطالعات بیشتری نشان می دهد دارچین در آزمایش های فاز حیوانی به افزایش تعداد اسپرم و تستوسترون کمک کرده است. با این حال، قبل از شروع به ماساژ دادن خود با روغن ضروری دارچین به یاد داشته باشید این روغن بسیار قوی است و احتمال می رود باعث بروز بثورات یا احساس سوزش شود، بنابراین توصیه می شود قبل از استفاده آن را با روغن حامل رقیق کنید.
مترجم: الهه زارعی