FCC به موبایل چینی با باتری 7 هزار میلی‌آمپری تاییدیه داد


یک موبایل چینی با باتری 7 هزار میلی آمپری و 3 دوربین پشتی در کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا ثبت شده است. به نقل از گیزموچاینا، در ماه فوریه یک موبایل شرکت TECNO با شماره مدل CG6j توسط کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا تأیید شد. این دستگاه بعداً در کنسول بازی گوگل با نام TECNI CAMOC 17 ظاهر شد. اکنون مشخص شده کمیسیون...

FCC به موبایل چینی با باتری 7 هزار میلی‌آمپری تاییدیه داد
یک موبایل چینی با باتری ۷ هزار میلی آمپری و ۳ دوربین پشتی در کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا ثبت شده است.
به نقل از گیزموچاینا، در ماه فوریه یک موبایل شرکت TECNO با شماره مدل CG۶j توسط کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا تأیید شد. این دستگاه بعداً در کنسول بازی گوگل با نام TECNI CAMOC ۱۷ ظاهر شد.
اکنون مشخص شده کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا یک موبایل مرموز دیگر از همین برند چینی را در اواخر ماه مارس تأیید کرده است.
شماره مدل این دستگاه LE۷ است. اما متأسفانه به غیر طراحی پشت، باتری، ظرفیت حافظه و سرعت شارژ، جزئیات دیگری درباره آن مشخص نیست. این دستگاه گوشه‌های منحنی شکل مانند بیشتر موبایل‌ها دارد. پشت آن نیز یک ماژول دوربین چهارگوش به چشم می‌دهد که در قسمت بالا و سمت چپ گوشی قرار دارد. با توجه به اندازه ماژول احتمالاً دستگاه ۳ دوربین پشتی خواهد داشت.
علاوه بر آن در سند مذکور ذکر شده موبایل باتری ۶۸۵۰ میلی آمپری دارد. از آنجا که کمیسیون فدرال ارتباطات ظرفیت اسمی را ثبت می‌کند، احتمالاً LE۷ باتری ۷ هزار میلی آمپری دارد. در کنار این موارد ذکر شده موبایل از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان