ثبت نام 6 نفر از اعضای فعلی شورای شهر مشهد در انتخابات بعدی


ثبت نام 6 نفر از اعضای فعلی شورای شهر مشهد در انتخابات بعدی

رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت: از اعضای فعلی شورای شهر مشهد حدود 6 نفر در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

ناصر آملی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نحوه فعالیت شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی در آستانه انتخابات شوراها بیان کرد: با تشکیل جبهه اصلاح‌طلبان ایران، شورای هماهنگی باید مسئولیت‌های خود را به شوراهای انتخاباتی این جبهه واگذار کند، دوستان شورای هماهنگی اصلاحات در تدارک هستند تا شخصیت‌های حقیقی را تعیین کنند و جبهه اصلاح‌طلبان تشکیل شود و پس از تشکیل این جبهه و قطعی شدن نامزدها و تایید صلاحیت آن‌ها، از بین افراد موجود اعضای جبهه اعلام می‌گردند.

وی با اشاره به تغییرات در هیات رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان افزود: آقای صادق جوادی‌ حصار از حزب اعتماد ملی به عنوان رئیس شورای هماهنگی و آقای ناصر طلوع از حزب توسعه ایران اسلامی نیز به عنوان نایب رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی انتخاب شدند . دبیر شورا نیز در اولین جلسه‌ای که قرار است برگزار شود تعیین می‌شود. منتها چون از اعضای هیئت رئیسه دو نفر انتخاب شدند، عملا هیئت رئیسه شکل گرفته و جلسات شورا نیز برگزار می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در رابطه با میزان مشارکت اعضای فعلی شورا شهر مشهد در انتخابات شورای ششم اظهار کرد: از اعضای فعلی شورا حدود شش نفر در انتخابات ثبت نام کرده‌اند. همچنین افراد دیگری نیز ثبت نام کرده‌اند که باید منتظر اعلام تایید صلاحیت‌ها بمانیم و بعد درباره ارائه لیست باره تصمیم بگیریم.

رئیس حزب اتحاد ملت در خراسان رضوی در رابطه با فعالیت و تکاپوی احزاب اصلاح‌طلب با نزدیک شدن به انتخابات گفت: از همه احزاب اطلاعی ندارم ولی آن تعدادی که می‌شناسم جلساتی در این راستا برگزار می‌کنند و بر روی ملاک‌ها و معیارهایشان کار می‌کنند و تلاش خود را برای مشارکت فعال در این زمینه انجام می‌دهند. امیدواریم هر چه زودتر تکلیف نامزدها مشخص شود تا ببینیم به چه صورت میتوان وارد عرصه انتخابات شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید