برگزاری آخرین دوره تربیت مربیان مهدویت آجا/ آموزش 200مهدی یاور در ارتش


برگزاری آخرین دوره تربیت مربیان مهدویت آجا/ آموزش 200مهدی یاور در ارتش

سرهنگ میدانی گفت: آخرین دوره تربیت مربیان مهدویت ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه نیروی راهبردی دریایی ارتش از 14 فروردین ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

سرهنگ «مهدی میدانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان از برگزاری آخرین دوره تربیت مربیان مهدویت در موسسه یاوران مهدی قم خبر داد.

رییس اداره قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در ادامه چهار دوره گذشته تربیت مربیان مهدویت که به ترتیب نیروی پدافند هوایی، نیروی هوایی، نیروی زمینی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران آخرین دوره تربیت مربیان مهدویت ویژه نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح 200 مربی مهدویت آموزش خواهند دید، خاطرنشان کرد: آخرین دوره تربیت مربیان مهدویت ویژه روحانیون و نظامیان مربی قرآن نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از شنبه 14 فروردین برای 40 نفر در حال برگزاری است و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

سرهنگ میدانی گفت: برنامه ها و کلاس های خوبی در قالب شناخت فرقه های ظاله، آشنایی با فرهنگ انتظار، انقلاب اسلامی و انتظار، امامت و امام زمان (عج) برگزار می شود.

وی افزود: این دوره آموزشی به مدت یک هفته و به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و در پایان دوره شرکت کنندگان آزمون می دهند و مدرک مربی مهدویت دریافت خواهند کرد.

سرهنگ میدانی ادامه داد: مربیان می توانند در یگان های ارتش در اقصی نقاط کشور دوره های مهدویت را برگزار کنند.

وی از برگزاری دوره تکمیلی تربیت مربیان مهدویت خبر داد و گفت: دوره تکمیلی دو ماهه تربیت مربیان مهدویت در شش ماهه اول سال جاری در فضای مجازی برگزار خواهد شد و مدرک و سطح علمی 200 نفر از مربیان قرآن که از ادارات پنج گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، ارتقا خواهد یافت.

رییس اداره قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در تعاملی که با موسسه یاوران مهدی و بنیاد مهدویت داشتیم، قرار شده است تا اساتید مهدویت در شهرهای مختلف با ارتش همکاری کنند تا بتوانیم هشت هزار مربی آشنا با مباحث مهدویت تربیت کنیم و مهدی یاوران مهدی باور را پرورش دهیم تا بتوانند در کلاس هایی که با حضور چندین هزار نفر از کارکنان پایور و وظیفه در تمام یگان ها تشکیل می شود، آموزش های لازم را در خصوص مهدویت، مباحث پیرامون آن، فرقه های ظاله و مدعیان دروغین ارایه کنند.

سرهنگ میدانی تاکید کرد: آگاهی کامل پرسنل با حضور در دوره های آموزشی باعث ایجاد مصونیت می شود. برگزاری تربیت مربیان مهدویت برنامه مهمی است که پس از استقلال اداره قرآن، عترت و نماز ارتش در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با موسسه یاوران مهدی و بنیاد مهدویت گفت: مربیانی که در دوره های تربیت مربیان مهدویت شرکت کرده اند از این دوره راضی بودند و آن را در طول دوره خدمت خود اثرگذار دانسته اند.

سرهنگ میدانی خاطرنشان کرد: از زمان استقلال اداره قرآن، عترت و نماز برگزاری دوره تربیت مربیان مهدویت کار بزرگی بود که در کنار سایر فعالیت ها در حال انجام است و در نوع خود در سطح کشور منحصر به فرد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همه اقدامات خود را در جهت شکل گیری حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) انجام می دهد و برگزاری دوره های آموزشی و ارتقای سطح قرآنی و مهدوی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از اقداماتی است که زمینه ایجاد حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) را فراهم می کند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان