ارتقای امکانات برای نتیجه‌گیری در پارالمپیک توکیو ضروری است


ارتقای امکانات برای نتیجه‌گیری در پارالمپیک توکیو ضروری است

اصفهان - ایرنا - مربی دو و میدانی پارالمپیک گفت: ارتقای امکانات و بهبود هرچه بیشتر اردوهای تیم ملی در کنار انگیزه بالای ورزشکاران برای نتیجه‌گیری در پارالمپیک توکیو ضروری است.

نصرالله احدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون اردوهای خوبی از سوی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان برگزار شده است و بی شک سرمایه‌گذاری هرچه بیشتر در این بخش شانس کسب مدال و افتخارآفرینی در المپیک را افزایش خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در اردوهای گذشته سعی شد بیشتر از تکنیک‌های جدید استفاده شود خاطرنشان کرد: در مراحل اردوی امسال نیز بر همین مبنا پیش خواهیم رفت.

مربی پرتاب با وزنه وضعیت علیرضا مختاری دو و میدانی کار اصفهانی پارالمپیک توکیو را مطلوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: ادامه تمرینات مستمر این ورزشکار ضروری است اگرچه پس از اردوی کیش و حضور در اصفهان به‌دلیل تفاوت نوع آب و هوا تا حدودی بر آمادگی او تاثیر گذاشت.

احدی با بیان اینکه ورزشکارانی از آمریکا، ژاپن، چین، عربستان و عراق حریفان جدی مختاری به شمار می‌روند گفت: البته با توجه به رکورد اخیر پرتابگر کشورمان شانس کسب مدال او بالاست و باید این نکته را بدانیم که زمان باقی مانده را باید به تمرینات بیشتر برای حفظ آمادگی اختصاص داد.

مربی دو و میدانی پارالمپیک اظهارداشت: رقابت در این آوردگاه مطرح جهانی آسان نیست و تمامی ورزشکاران باید با تمام نیرو و با روحیه بالا به مصاف رقیبان بروند.

المپیک تابستانی ۲۰۲۰ که قرار بود از تاریخ ۲۴ ژوئیه (۳ مرداد ۱۳۹۹) تا ۹ اوت سال ۲۰۲۰ (۱۹ مرداد ۱۳۹۹) به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار شود به دلیل همه گیری بیماری کووید-۱۹ به سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) موکول شد.

علیرضا مختاری ملی‌پوش پرتاب وزنه ایران آبان سال ۹۸ با کسب عنوان دوم در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان در دبی، سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا