بستری های کرونا در ایلام از 200 نفر گذشت


بستری های کرونا در ایلام از 200 نفر گذشت

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 48 مورد جدید ناشی از کرونا در استان بستری شدند و مجموع بستری های مراکز درمانی به 203 نفر افزایش یافت.

دکتر محمد کریمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین بستری جدید با ۱۲ نفر مربوط به ایلام، هفت نفر دهلران، دره شهر، ایوان و مهران هر کدام ۶ نفر، آبدانان و بدره هر کدام چهار نفر و سه نفر نیز مربوط به چرداول است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸۷ ابتلای جدید در استان شناسایی شده و مجموع مبتلایان به ۲۹ هزار و ۶۳۷ نفر افزایش یافته است.

دکتر کریمیان با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان ۲۶ هزار و ۵۴۵ نفر است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشده و مجموع فوتی ها تا این لحظه ۶۷۸ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: استان در شرایط بحرانی قرتر گرفته و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم ضروری است.

وی ادامه داد: روند بستری ها و مبتلایان در ایلام صعودی و نگران کننده است و با ادامه آن با کمبود تخت های بیمارستانی مواجه خواهیم شد.

دکتر کریمیان اظهار داشت: پنج شهرستان ایلام، آبدانان، دهلران، ایوان و چرداول در وضعیت قرمز و شهرستان های چوار، مهران، ملکشاهی، سیروان، هلیلان، بدره و دره شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر