شبکه‌های اجتماعی جوانان را گرفتار کرده است


شبکه‌های اجتماعی جوانان را گرفتار کرده است

امام جمعه اسدآباد گفت: جوانان بخش زیادی از وقت گرانبهای خود را در فضای مجازی به سر می برند به طوریکه شبکه های اجتماعی جوانان را گرفتار خود کرده بنابراین باید با راهکارهای مختلف مراقب بود این امر آنها را از معنویات و احکام دین و معروفات غافل نکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی‌مجد سه‌شنبه ۱۷ فروردین ماه در شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: برخی از معروفات از ناآگاهی برزمین مانده که باید احیاء شود و به طور قطع در صورتی که دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر به درستی انجام گیرد، نیاز به بسیاری از دستگاه های ذیربط در راستای مرتفع شدن مشکلات نخواهد بود چراکه این مشکلات به خودی خود مرتفع می شوند.

وی با اشاره به اینکه بنا به فرمایش امیرالمؤمنین(ع) امر به معروف و نهی از منکر از نقش مؤثری در اصلاح توده های ناآگاه مردم برخوردار است، تصریح کرد: کسانی که تریبون و مسئولیت به دست دارند برای آگاهی مردم در بحث معروفات باید از این ظرفیت تریبون و رسانه برای امر به معروف استفاده کنند.

حسینی مجد در ادامه از برگزاری محفل انس با قرآن این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: رمضان امسال نیز مانند هشت سال گذشته محفل انس با قرآن شهرستان در مسجد جامع شهر ساعتی قبل از مغرب با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد بود.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به برگزاری این برنامه در یک ماه رمضان و ختم قرآن کریم افزود: در ماه رمضان امسال سعی بر آن است نسبت به دو قاری بین المللی به عنوان مهمان این محفل دعوت به عمل آید.

وی در ادامه با بیان اینکه در ماه رمضان امسال از حضور حداکثری روحانیت در سطح شهرستان به ویژه سطح روستاها استفاده خواهیم کرد و در این راستا به حمایت و پشتیبانی مسئولان شهرستان نیاز خواهد بود، گفت: با این برنامه تمامی مساجد سطح شهر و روستا فعال بوده و مسجدی تعطیل نخواهد بود.

استفاده از تمام ظرفیت شورای امر به معروف برای رعایت پروتکل های بهداشتی

فرماندار شهرستان اسدآباد هم بر استفاده از تمام ظرفیت شورای امر به معروف و نهی از منکر برای تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و نیز پرهیز از برگزاری هر گونه مراسم های عروسی و تجمعات توسط مردم تأکید کرد.

سعید کتابی با اشاره به وضعیت زرد شهرستان با شرایطی کاملاً شکننده گفت: متأسفانه پیک چهارم کرونا آغاز شده و موارد مراجعات اورژانسی به بیمارستان شهرستان رو به افزایش بوده که در همین زمینه نیاز است از برگزاری هر گونه تجمعات، مراسم ها و عروسی ها توسط مردم شهرستان پرهیز شود و رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم یابد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی» از سوی مقام معظم رهبری یادآور شد: در همین راستا در شهرستان نیز باید برای تحقق این شعار مهم مقام معظم رهبری برنامه ریزی داشته باشیم که بر همین اساس پیگیر ارزیابی واحدهای تولیدی شهرستان هستیم چراکه رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی از نقش مؤثری در بهبود معیشت، کاهش آسیب های اجتماعی و نیز افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس