اعلام مشخصات کامل هامر اس‌یووی همراه با تصاویر جدید


اعلام مشخصات کامل هامر اس‌یووی همراه با تصاویر جدید

پس از معرفی اجمالی هامر اس‌یووی در چند روز پیش، جی‌ام‌سی حالا تصاویر و مشخصات جدیدی از آن منتشر کرده است. این شاسی‌بلند الکتریکی آمریکایی 4,999 میلی‌متر طول داشته و فاصلهٔ محوری آن 3,218 میلی‌متر است. این یعنی هامر فقط کمی از آکادیا کشیده‌تر است اما فاصلهٔ محوری بسیار بیشتری نسبت به یوکان دارد. این … The post اعلام مشخصات کامل هامر اس‌یووی همراه...

پس از معرفی اجمالی هامر اس‌یووی در چند روز پیش، جی‌ام‌سی حالا تصاویر و مشخصات جدیدی از آن منتشر کرده است. این شاسی‌بلند الکتریکی آمریکایی ۴,۹۹۹ میلی‌متر طول داشته و فاصلهٔ محوری آن ۳,۲۱۸ میلی‌متر است. این یعنی هامر فقط کمی از آکادیا کشیده‌تر است اما فاصلهٔ محوری بسیار بیشتری نسبت به یوکان دارد. این در حالی است که هامر اس‌یووی ۵۰۸ میلی‌متر طول کمتر و ۲۲۶ میلی‌متر فاصلهٔ محوری کمتری نسبت به نسخهٔ پیکاپ خود دارد. این موضوع موجب افزایش قدرت مانور این نسخه می‌شود درحالی‌که به لطف سیستم فرمان گیری چهارچرخ، دایرهٔ چرخش ۱۰.۸ متری آن از موستانگ مک‌ایی هم کمتر است.

اعلام مشخصات کامل هامر اس‌یووی همراه با تصاویر جدید

جی‌ام‌سی وعده داده که هامر اس‌یووی یک هیولای بسیار توانمند آفرود خواهد بود زیرا اوورهنگ‌های بسیار کوتاهی داشته و فاصلهٔ آن از سطح زمین ۴۰۶ میلی‌متر است. علاوه بر این، شاسی‌بلند الکتریکی جی‌ام‌سی از زوایای حمله، فرار و شکست به ترتیب ۴۹.۶ درجه، ۴۹.۰ درجه و ۳۴.۴ درجه برخوردار است و می‌تواند حداکثر در عمق ۸۱۳ میلی‌متر آب حرکت کند. این خودرو همچنین به حالت‌های کراب‌واک و اکسترکت هم مجهز است که اولی امکان حرکت به‌صورت مورب را فراهم می‌کند و دومی برای عبور از مسیرهای خشن ارتفاع خودرو را ۱۵۰ میلی‌متر افزایش می‌دهد.

اعلام مشخصات کامل هامر اس‌یووی همراه با تصاویر جدید

هامر اس‌یووی همچنین از ویژگی‌ای بنام «جایگاه برق» هم برخوردار است که درواقع خودرو را به یک باطری عظیم تبدیل می‌کند که می‌تواند تا ۳ کیلووات برق را برای تجهیزاتی مثل چراغ و تلویزیون فراهم کند. از حالت جایگاه برق می‌توان برای شارژ خودروهای الکتریکی دیگر هم استفاده کرد. در خودروهای الکتریکی قابلیت رانندگی با یک پدال وجود دارد و جی‌ام‌سی در هامر از این ویژگی برای آفرود استفاده کرده است به‌گونه‌ای که رانندگان می‌توانند برای حرکت آهسته در مسیرهای ناهموار به‌راحتی فقط از پدال گاز استفاده کنند. علاوه بر این، در این خودرو حالتی بنام تراین هم وجود دارد که سیستم ترمز را با قابلیت رانندگی با یک پدال ادغام می‌کند و هنگام آفرود و خزیدن روی صخره‌ها کنترل دقیقی به راننده می‌دهد. اعلام مشخصات کامل هامر اس‌یووی همراه با تصاویر جدید

نسخه‌های پیکاپ و اس‌یووی هامر در کنار هم طراحی شده‌اند و در ظاهر شباهت‌های زیادی به هم دارند اما بااین‌حال قسمت عقبی نسخهٔ اس‌یووی طراحی منحصربه‌فردی داشته و به یک درب پشتی افقی بازشوی برقی با چرخ زاپاس روی آن مجهز است. هنگامی‌که این درب باز شود، فضای باری به حجم ۱۲۲۰ لیتر در اختیار راننده قرار می‌گیرد که با خواباندن صندلی‌های عقب می‌تواند این رقم را به ۲۳۰۰ لیتر افزایش دهد. علاوه بر این، یک محفظهٔ بار اضافی در زیر کف صندوق‌عقب پنهان شده و یک صندوق بار هم در جلو وجود دارد.

اعلام مشخصات کامل هامر اس‌یووی همراه با تصاویر جدید

نسخهٔ ویژهٔ ادیشن وان هامر اس‌یووی با رنگ منحصربه‌فرد سبز مات ارائه می‌شود درحالی‌که هفت رنگ دیگر مثل آبی و نارنجی هم قابل انتخاب خواهند بود. اکثر نسخه‌های این خودرو به باطری‌های اولتیوم دوبخشی ۲۰ ماژولی مجهز هستند که بُردی بیش از ۴۸۰ کیلومتر را فراهم می‌کنند. نسخه‌های بالایی همچنین از تکنولوژی ۸۰۰ ولتی هم برخوردار هستند که امکان شارژ سریع تا ۳۰۰ کیلووات را فراهم می‌کند. به لطف این قابلیت، با تنها ۱۰ دقیقه شارژ حدود ۱۶۰ کیلومتر به بُرد خودرو اضافه می‌شود.

اعلام مشخصات کامل هامر اس‌یووی همراه با تصاویر جدید

جی‌ام‌سی پذیرش سفارشات خرید برای هامر اس‌یووی را آغاز کرده اما همهٔ نمونه‌های ادیشن وان هم‌اکنون به‌طور کامل فروخته شده‌اند. این نسخه قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ با قیمت پایهٔ ۱۰۵,۵۹۵ دلار به بازار عرضه شود. هرچند دیگر امکان خرید ادیشن وان وجود ندارد اما علاقه‌مندان می‌توانند سراغ نسخه‌های ۲X و ۳X بروند که در بهار ۲۰۲۳ به ترتیب با قیمت‌های پایهٔ ۹۰ و ۱۰۰ هزار دلار راهی بازار می‌شوند. پس از این دو هم نسخهٔ پایهٔ ۲ با قیمت ۸۰ هزار دلار در بهار ۲۰۲۴ به بازار می‌آید.

اعلام مشخصات کامل هامر اس‌یووی همراه با تصاویر جدید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!