همه‌چیز درباره اپلیکیشن Duolingo ؛ بهترین برنامه آموزش زبان


همه‌چیز درباره اپلیکیشن Duolingo ؛ بهترین برنامه آموزش زبان

گجت نیوز اگر شما قصد دارید که زبان‌های مختلف را به‌شکل اصولی بیاموزید، ما به‌شما توصیه می‌کنیم که از اپلیکیشن Duolingo استفاده نمایید. در دنیای امروز آموختن زبان‌های خارجی بسیار حائز اهمیت است. یکی از اصلی‌ترین مزایای یادگیری زبان خارجی، ارتباط برقرار کردن با افراد جوامع دیگر است. اگر شما قصد یادگیری زبان‌های خارجی را دارید؛ اما... نوشته...

اگر شما قصد دارید که زبان‌های مختلف را به‌شکل اصولی بیاموزید، ما به‌شما توصیه می‌کنیم که از اپلیکیشن Duolingo استفاده نمایید.

در دنیای امروز آموختن زبان‌های خارجی بسیار حائز اهمیت است. یکی از اصلی‌ترین مزایای یادگیری زبان خارجی، ارتباط برقرار کردن با افراد جوامع دیگر است. اگر شما قصد یادگیری زبان‌های خارجی را دارید؛ اما زمان کافی برای شرکت در کلاس‌ها را ندارید، ما به‌شما توصیه می‌کنیم که از اپلیکیشن Duolingo استفاده نمایید. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید به‌صورت رایگان زبان‌های مختلف دنیا را همانند انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی و… بیاموزید.

نرم افزار Duolingo (دولینگو) از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل سه نسخه آی او اس، اندروید و ویندوز فون می‌شود و شما می‌توانید به‌شکل کاملا رایگان آن را دانلود و استفاده نمایید.

معرفی اپلیکیشن Duolingo (دولینگو)

نرم افزار دولینگو یک اپلیکیشن آموزش زبان های خارجی است. این برنامه شامل زبان‌های مختلفی است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به زبان آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی و… اشاره کرد. بعد از به‌اجراء درآوردن برنامه مذکور از شما درخواست می‌شود که زبان موردنظر خود را جهت یادگیری انتخاب نمایید. بعد از برگزیدن زیان مورد نظر، درصورت آشنایی با آن زبان شما می‌توانید در آزمون تعیین سطح شرکت نموده و یا از سطح مقدماتی به آموختن زیان بپردازید.

همه‌چیز درباره اپلیکیشن Duolingo ؛ بهترین برنامه آموزش زبان

همه‌چیز درباره اپلیکیشن Duolingo ؛ بهترین برنامه آموزش زبان

اپلیکیشن Duolingo دارای دوره‌های آموزشی مختلفی است و لغات زبان مدنظر شما را در دسته بندی‌های مختلف مانند غذا لباس و… به‌شما آموزش می‌دهد. دقت داشته باشید که پس از به‌پایان رساندن هریک از دوره‌های آموزشی، شما می‌توانید به دوره بعدی وارد شوید. استفاده از برنامه مذکور به‌شما این امکان را می‌دهد که لغات و واژه‌ها را همراه با تصاویر آن‌ها یاد بگیرید. از فعالیت های هر دوره آموزشی می‌توان ترجمه و یا تلفظ لغات اشاره کرد.

برای نمونه‌ای دیگر از ویژگی‌های کاربردی نرم افزار دولینگو می‌توان به آموزش زبان در قالب بازی اشاره کرد. در ابتدای بازی سه قلب در اختیار شما قرار می‌گیرد و از شما سؤالات مانند ترجمه لغات پرسیده می‌شود. درصورت پاسخ نادرست به هر یکی از سؤالات، یک قلب از شما کم می‌شود. با شرکت و تکرار و تمرین، لغات در حافظه بلند مدت شما ثبت می‌شوند.

درصورتی که قصد دارید به‌طور همزمان چندین زبان را بیاموزید، روی آیکون به‌شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه کلیک نمایید و سپس گزینه Add a Course را انتخاب کنید. با انجام این کار شما می‌توانید زبان موردنظر خود را به نرم افزار اضافه نمایید و از طریق این منو به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

نقاط قوت

امکان یادگیری زبان‌های مختلف رایگان بودن آموزش زبان در قالب بازی آموزش تصویری لغات

نقاط ضعف

این اپلیکیشن تقریبا هیچ نقطه ضعفی ندارد

دانلود نسخه اندروید | نسخه آی او اس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...