کیشوندان 611 بار با سامانه 197 پلیس تماس گرفتند


کیشوندان 611 بار با سامانه 197 پلیس تماس گرفتند

کیش - ایرنا - فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: کیشوندان و مسافران این جزیره سال گذشته 611 بار با سامانه 197 پلیس تماس گرفتند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر جمالی روز سه‌شنبه در پایان ارتباط تلفنی خود با مردم در سامانه ۱۹۷ اظهار داشت: ۶۰ درصد از تماس‌های شهروندان با این سامانه در خصوص تقدیر و تشکراز عملکرد پلیس، ۳۰ درصد انتقاد و ۱۰ درصد نیز درخواست های انتظامی و قضایی بود.

وی با بیان اینکه بیشترین مطالبات مردمی هم در خصوص کنترل و حفظ فرهنگ ترافیک جزیره کیش بود اضافه کرد: همکاری نیروی انتظامی به عنوان نهاد ایجاد امنیت و آرامش با مردم نکته اصلی در برقراری امنیت بوده که این مهم امسال با مشارکت خوب بین این ۲ محقق شد.

سرهنگ جمالی گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به خواسته های انتظامی شهروندان از اولویت های پلیس کیش است و ماموروان انتظامی در این راستا همواره خود را بخشی از مردم می‌دانند.

در ارتباط تلفنی این مقام انتظامی با مردم تعداد ۱۸ تماس دریافتی برقرار شد که ۱۳ مورد تقدیر ، یک مورد انتقاد و چهار مورد درخواست بود.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا