فرماندار: اعمال محدودیت‌های کرونا در پلدختر ضروری است


فرماندار: اعمال محدودیت‌های کرونا در پلدختر ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: شیوع کرونا در این شهرستان نگران کننده و اعمال محدودیت‌های جدید ضروری است.

به گزارش ایرنا حسن رضاییان روز چهارشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی پلدختر به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: باتوجه به آمار و هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همه مسوولان باید در راستای کنترل این وضعیت و مقابله با شیوع بیشتر این ویروس با جدیت بیشتری عمل کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر شهرهای اطراف پلدختر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، این موضوع نگران کننده است و باید اعمال محدودیت های کرونایی در این شهرستان از سر گرفته شود.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا موجب ضربه اقتصادی و خسارت جدی به صنوف شد، اما سلامت مردم از حساسیت بیشتری برخوردار است و مسوولان و مردم باید با هماهنگی و همکاری بیشتری در راستای مقابله با این ویروس ورود پیدا کنند.

فرماندار پلدختر بر لغو مراسم عروسی و عزا و هرگونه تجمع و دورهمی در شهرستان تاکید کرد و گفت: سپاه، نیروی انتظامی و دادستان در راستای مسدود کردن و کنترل ورودی های این شهرستان و جلوگیری ازتردد وسایل نقلیه غیر بومی اقدام جدی داشته باشند تا وضعیت، کنترل شود و شیوع کرونا کاهش یابد.

رضاییان یادآورشد: مقابله جدی با وضعیت موجود، اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اعمال قرنطینه هوشمند و جلوگیری از افزایش انتشار ویروس باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

وی افزود: همه مسوولان مطابق طرح جامع مدیریت هوشمند موظف هستند در کنترل وضعیت شهرستان که به دلیل مراسم عروسی، عزا، تعطیلات نوروزی و روز طبیعت، از زرد به نارنجی تبدیل شده است تلاش کنند که وارد شرایط قرمز نشود.

فرماندار پلدختر گفت: انتظار می‌رود مسوولان بر اساس شرح وظایف، جدی‌تر از گذشته هر جا لازم باشد محدودیت‌ها را در راستای حفظ سلامت مردم اعمال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی