برخورد با 1743 مورد صید غیرمجاز آبزیان در لرستان


برخورد با 1743 مورد صید غیرمجاز آبزیان در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از برخورد با 1743مورد صید غیرمجاز آبزیان در استان خبر داد.

مهرداد فتحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد سال گذشته اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار کرد: در این مدت با ۱۷۴۳مورد صید غیرمجاز آبزیان برخورد شده که از آنان ۱۷۴۳ قطعه انواع ماهی کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: همچنین با ۱۷۶ مورد شکار غیرمجاز پرندگان (کبوتر، کبک، عقاب، تبهو، جیجاق، مرغابی،چنگر و اردک) و ۴۷ مورد پستانداران(بزکوهی، گراز، قوچ، خرگوش، تشی و گورکن) برخورد شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه در این مدت شش مورد زنده‌گیری پستانداران (گرگ، بزغاله، سنجاب و روباه) گزارش شده است، بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۴۳ مورد زنده‌گیری پرندگان شامل کبک، جغد، سهره، عقاب، شاهین،کبوتر،بوتیمار و سارگپه و یک مورد صید غیرمجاز خزندگان گزارش و برخورد با شروع به شکار و صید ۱۱۸ مورد بوده است.

فتحی بیرانوند از کشف ۱۵۲ قبضه اسلحه خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۲۱ قبضه ساچمه‌زنی، ۲۹ قبضه گلوله‌زنی و دو قبضه بادی بوده است.

وی با اشاره به سایر ادوات و وسایل کشف شده عنوان کرد: طی این مدت ۹۷۱ مورد کشف و ضبط شده که شامل ۱۹۱ تور ماهیگیری، ۱۷ دوربین چشمی، هشت موتور برق، ۱۲۵ قلاب، ۱۲ اره برقی، ۴۱تور پرنده‌گیری، ۲۲ قفس، ۴۰۳ فشنگ ساچمه‌زنی، ۲۷۱ فشنگ گلوله‌زنی و… بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خاطرنشان کرد: از تمام دوستداران محیط زیست درخواست می‌شود هرگونه تخلف زیست محیطی را با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس