بسیج کنگاور در پیک چهارم کرونا هم به میدان آمد


بسیج کنگاور در پیک چهارم کرونا هم به میدان آمد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور از ورود قرارگاه حاج‌قاسم سلیمانی در پیک چهارم کرونا برای مقابله با بیماری کویید 19 و کمک به مردم این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «علی‌اصغر اله‌دانه» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در جلسه ستاد کرونا که در ناحیه مقاومت بسیج و با حضور مرکز بهداشت، هلال احمر و اصناف شهرستان برگزار شد، بر اجرای طرح بزرگ قرارگاه حاج‌قاسم سلیمانی در مرحله چهارم تاکید شد.

وی افزود: در این مرحله تشدید اقدامات قبلی به خصوص زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری و همچنین فرهنگ‌سازی و آگاهسازی مردم به صورت تذکر لسانی و اطلاع رسانی در دستور کار قرار می‌گیرد.

دبیر طرح قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در شهرستان کنگاور با بیان اینکه تلاش می کنیم معیشت مردم با تعطیلی مشاغل کمتر تحت شعاع قرار گیرد، گفت: در طرح قرارگاه حاج قاسم در سال گذشته تعداد چهار هزار و ۲۳۱ بسته معیشتی به افراد نیازمند و خسارت دیده از کرونا اهدا شد.

سرهنگ «اله دانه» با بیان اینکه در ایام نوروز ۲۰۰ بسته معیشتی نیز به نیازمندان تحویل داده شد، اعلام کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان رزمایش مواسات و کمک های مومنانه توسط قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات توسط مردم شد و تاکید کرد: مردم با مشارکت خود در رعایت پروتکل ها در کاهش شیوع بیماری و بازگشت به وضعیت سفید ما را یاری کنند.

او اظهار داشت: یگان حاج قاسم سلیمانی، حوزه های مختلف بسیج شهری و روستای، پیشکسوتان، بسیج خواهران و بسیج جامعه پزشکی سپاه در کنار نیرو های شبکه بهداشت خواهند بود.

براساس اعلام شبکه بهداشت و درمان کنگاور، در روزهای ۱۵ و ۱۶ فروردین ماه جاری تست کرونا ۶۰ نفر در کنگاور مثبت اعلام شد و اکنون ۳۷ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید چمران این شهرستان بستری هستند.

کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید