دمای هوای خراسان رضوی گرم‌تر می‌شود


دمای هوای خراسان رضوی گرم‌تر می‌شود

مشهد- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای خراسان رضوی امروز به طور میانگین نسبت به روز گذشته حدود 2 درجه افزایش می‌یابد.

زهرا آهنگرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افزیش دما باعث می شود تا شهر مشهد در گرمترین ساعات خود دمای ۲۵ درجه بالای صفر را تجربه کند.

و این افرایش دما تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده نگری و تصاویر ماهواره‌ای، در حال حاضر پوشش ابر در سطح استان خراسان رضوی شکل گرفته است که امروز تا پایان هفته در ساعاتی افرایش ابرناکی همراه با وزش باد در سطح استان وجود خواهد داشت ولی بارش باران پیش بینی نمی شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود در روزهای ابتدایی هفته آینده مقداری بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده شود که در مناطقی از شمال، غرب و جنوب استان بارش رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

آهنگرزاده افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۲ درجه سلسیوس خنک ترین و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۹ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند و در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۱۰ و ۲۴ درجه سلسیوس بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از مه ولات با ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری