قهرمانی مسابقات مجازی یوگای آمریکای جنوبی به قشم رسید


قهرمانی مسابقات مجازی یوگای آمریکای جنوبی به قشم رسید

قشم- ایرنا- سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ستیا نجفی ورزشکار قشمی با کسب حداکثر امتیاز، توانست عنوان قهرمانی مسابقات بین المللی یوگای آمریکای جنوبی را که به صورت مجازی برگزار شد را کسب کند.

جلیل حق گویان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مسابقات بین المللی یوگا به صورت مجازی با شرکت ۱۸۰ ورزشکار از ۱۸ کشورجهان برگزار شد که ورزشکار قشمی با کسب بالاترین امتیاز قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.
وی ادامه داد: نجفی در رشته هنری آکرویوگا این مسابقات به مقام اول و هانیه هلالی نیز در رشته هنری آرتیستیک به مقام دوم این مسابقات دست یافت.
حق گویان ضمن تبریک به جامعه ورزشی قشم تصریح کرد: ورزشکاران قشم در رشته های مختلف، در سطح ملی و بین المللی، توان رقابت دارند و که بانوان ورزشکار انی شهرستان با وجود محدودیت‌های مختلف با همت و تلاش های خستگی ناپذیر خود، خوش درخشیدند.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا