اهالی فرهنگ و هنر بوشهر با 170 برنامه فرهنگی به کمک کادر درمان می‌آیند


اهالی فرهنگ و هنر بوشهر با 170 برنامه فرهنگی به کمک کادر درمان می‌آیند

 بوشهر- ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در سال جاری با برگزاری افزون بر 170 برنامه فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی در راستای فرهنگ‌سازی عمومی در جبهه سلامت، کادر درمان را یاری می‌کنند.

به گزارش ایرنا، فاطمه کرمپور روز چهارشنبه در نشست بررسی و تدوین برنامه‌های پیشنهادی یک ساله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: فرهنگ سازی اولویت و رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا مهمترین موضوع در ارائه این برنامه‌ها است.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر تلاش می‌کند بر اساس وظیفه خود، با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج و گسترش فرهنگ و هنر گام بردارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: فرهنگ و هنر تاثیرگذارترین مولفه در هر جامعه است که زمینه را برای افزایش نشاط اجتماعی در بین افراد فراهم می‌کند.

کرمپور گفت: تلاش و اقدامات مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند سبب معرفی بیشتر ظرفیت‌های استان در حوزه فرهنگی، هنری و قرآنی شود.

وی اعلام کرد: برنامه‌های مصوب به صورت مجازی و در صورت عادی شدن شرایط استان، به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی