5 اشتباهی که خانه شما را کوچک تر نشان می‌دهد


اما نکته ای که در چیدمان دکوراسیون خانه به آن توجه کنیم این است که میزان متراژ خانه تا چه حد میتواند پذیرای وسایلی باشد که ما دوس داریم داشته باشیم.

5 اشتباهی که خانه شما را کوچک تر نشان می‌دهد

همه ما دوس داریم که از وسایل جذاب و پر زرق و برقی برای خانه خود استفاده کنیم تا هر چه بیشتر بر زیبایی آن افزوده شود. ممکن است از مبل های زیبایی استفاده کنیم و یا از لوستر های بزرگی بهره بگیریم. اما نکته ای که در چیدمان دکوراسیون خانه به آن توجه کنیم این است که میزان متراژ خانه تا چه حد میتواند پذیرای وسایلی باشد که ما دوس داریم داشته باشیم. اگر در خانه ای با متراژ تا حدودی پایین زندگی میکنید باید در انتخاب نوع وسایل خانه بسیار دقت کنید تا بتوانید تا جایی که امکان دارد فضای خانه خود را بیشتر از آنچه که هست بزرگتر نشان دهید.


5 اشتباهی که خانه شما را کوچک تر نشان می‌دهد

در اینجا ما به شما اتشباهاتی را معرفی میکنیم که میتوانند در کوچک تر نشان دادن خانه شما بسیار تاثیر گذار باشند.

اشتباه اول : پهن کردن فرش های کوچک

این یک اصل ثابت شده است که داشتن فرش های کوچک میتواند به راحتی در کوچک نشان دادن خانه شما ثیرگذار باشد. همیشه سعی کنید از فرش های بزرگ در خانه خود بهره بگیرید.

5 اشتباهی که خانه شما را کوچک تر نشان می‌دهد

اشتباه دوم : استفاده از مبل های بسیار بزرگ

بسیاری از افراد با تصور اینکه مبل های بزرگ میتوانند وجه خوبی به خانه آن ها بدهد اقدام به خرید آنها میکنند. مبل های بزرگ به راحتی میتوانند فضای بزرگی از خانه شما را احاطه کنند. اگر واقعا نیازی به مبل های بزرگ در خانه خود نمی‌بینید پس حتما از مبل های کوچک تر استفاده کنید.

اشتباه سوم : کاغذ دیواری های مات و تیره



استفاده از کاغذ دیواری های مات به دلیل تاثیری که بر روحیه و ذهن انسان دارند باعث میوشند که تصور کنیم که در فضایی بسته و کوچک هستیم. رنگ های شفاف و روشن حس بهتری را از نظر ذهنی به انسان القا میکنند که حتما باید در دکوراسیون خانه به کار ببریم.

5 اشتباهی که خانه شما را کوچک تر نشان می‌دهد

اشتباه چهارم : تابلو های دیواری بزرگ با تصاویر شلوغ

اصل اساسی این است که استفاده از دکوراسیون شلوغ در خانه های کوچک در واقع اشتباه بزرگی است. پس اگر در خانه خود تابلو دیواری دارید حتما دقت کنید که چه تاثیری در میزان شلوغی خانه شما دارند.

اشتباه پنجم : آویزان کردن لوستر های بلند و بزرگ

لوستر های بزرگ به تنهایی میتوانند فضای خانه شما را کوچک تر از آنچه که هست نشان دهند. استفاده از لوستر های بزرگ در واقع تصور بینانی ما را نسبت به سقف خانه خود دچار اشتباه میکنند و احساس بسته بودن محیط خانه را به انسان القا میکنند.

5 اشتباهی که خانه شما را کوچک تر نشان می‌دهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت