امنیت در مرزهای شمال غرب کشور حاکم است


امنیت در مرزهای شمال غرب کشور حاکم است

معاون اجتماعی مرزبانی ناجا گفت: جز امن ترین کشورها از لحاظ مرزی در دنیا هستیم.

سرهنگ ابوالقاسم خاتمی امروز ۱۸ فروردین در نشست خبری با موضوع افتتاحیه ساخت مجموعه ۱۵ قسمتی مستند مرزی که در سالن جلسات الغدیر برگزار شد، افزود: یکی از امن ترین کشورها از لحاظ مرزی به ویژه در مرزهای شمال غرب کشور هستیم و امنیت در مرزهای شمال غرب کشور حاکم است.
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف معاونت اجتماعی مرزبانی انعکاس اقدامات و تلاش های مرزبانان است، تصریح کرد: احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است به همین علت از ابتدای سال جاری تلاش شده تا بااجرای برنامه های تولیدی احساس امنیت را به جامعه القا کنیم.
سرهنگ خاتمی با تاکید به اینکه در حوزه مرز و مرزبانی و مرز نشینی کمتر به تولیدات هنری توجه شده است، یاد آور شد: تولید مجموعه های مستند همچون مستند مرز، نشان دادن امنیت پایدار مرزها و مظلومیت مرزنشینان است.
معاون اجتماعی مرزبانی ناجا اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در تلاش هستیم انجام دهیم راه اندازی پویش مدافع وطن است که همه افراد از هنرمندان و اهل رسانه و همه افرادی که به نوعی در امنیت کشور نقش دارند عضواین پویش خواهند بود.
سرهنگ خاتمی با اشاره به اینکه در تمامی مرزهای کشور رسانه ها حضور دارند، خاطر نشان کرد: در سال جاری تورهای مرزی برای خبرنگاران در ۱۶ استان مرزی کشور پیش بینی شده تا خبرنگاران در مرزها حضور داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار و اقتصاد روان یک نعمت برای کشور است، ادامه داد: در طی بازدیدی که از مرزهای آذربایجان غربی انجام گرفت خوشبختانه با وجود کرونا تمامی تبادلات اقتصادی و ترانزیتی درحال انجام است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا