فرماندار: مشارکت مردم در تعطیلی هفته‌بازار هشترود قابل قدردانی است


فرماندار: مشارکت مردم در تعطیلی هفته‌بازار هشترود قابل قدردانی است

مراغه - ایرنا - پس از قرمز شدن رنگ کرونایی هشترود طی روزهای اخیر، محدودیت‌های مربوط به این رنگ‌بندی اعمال و چهارشنبه‌بازار این شهرستان نیز بر اساس همین محدودیت‌ها تعطیل شد؛ اقدامی که با مشارکت مردم تحقق یافت و اکنون فرماندار هشترود آن را قابل قدردانی می‌خواند.

امین امینیان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت شیوع کرونا در شهرستان بسیار نگران‌کننده است و مردم باید در زمینه رعایت محدودیت‌های ستاد کرونا، همکاری خوبی داشته باشند تا بار دیگر شاهد فروکش کردن روند شیوع این ویروس باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفته، پروتکل شهرهای قرمز در این شهرستان اجرا می‌شود که بر اساس آن باید فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار متوقف شود و از این جهت از سه روز پیش بازار سطح شهر هشترود و از امروز هم بازار هفتگی تعطیل اعلام شد.

به گزارش ایرنا طبق اعلام وزارت بهداشت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی با خودروهای غیربومی و نیز خروج از این شهرها با پلاک بومی ممنوع است؛ همچنین در شهرهای قرمز گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار فعالیت ندارد.
مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرهای با وضعیت قرمز فقط مشاغل ضروری گروه یک فعالیت می‌کند و ادارات و سازمان‌ها نیز باید با یک سوم نیروهای خود فعالیت کند و بقیه نیروها به صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری