خلخال نارنجی شد


خلخال نارنجی شد

اردبیل-ایرنا - فرماندار خلخال گفت: با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا وضعیت در این شهرستان از زرد به نارنجی تبدیل شد.

فریدون بابایی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: در حالی که بیش از یک ماه وضعیت کرونا در خلخال زرد و حالت ثبات به خود گرفته بود با ورود انبوه میهمانان نوروزی شمار ابتلا به کرونا در این شهرستان سیر صعودی به خود گرفته و امروز وضعیت خلخال از ثبات خارج و تبدیل به نارنجی شد.

رییس ستاد قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا خلخال اظهار کرد: پس از گذشت بیش از ۴۵ روز از ایام عاری از فوتی کرونا در خلخال در طول ۴۸ ساعت گذشته نخستین فوتی کرونا در سال ۱۴۰۰ در این شهرستان به ثبت رسید.

بابایی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مبتلا به کرونا دربخش داخلی و پنج بیمار مبتلا در بخش ویژه کرونای بیمارستان امام خمینی خلخال بستری بوده است.

وی گفت: علاوه بر بیماران بستری در بیمارستان خلخال، در حال حاضر ۳۴۵ مبتلا به کرونا نیز در منازل خود در حال قرنطینه کامل خانگی و گذران دوره بیماری هستند.

فرماندار خلخال گفت: با رفتن مسافران و کاهش آمار ابتلا به کرونا در بخش شاهرود این شهرستان هم اکنون وضعیت در این بخش از حالت قرمز خارج و همانند سایر مناطق خلخال وضعیت این منطقه نیز نارنجی است.

فرماندار خلخال بیان داشت: عادی‌انگاری‌ها و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، در افزایش آمار بستری‌ها و مبتلایان به کرونا در شهرستان خلخال موثر بوده و برای پیشگیری از ادامه این روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم شهرستان ضرورت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا