معاون استاندار ایلام: همه برای مانع زدایی و حمایت از تولید بسیج شوند


معاون استاندار ایلام: همه برای مانع زدایی و حمایت از تولید بسیج شوند

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: مجموعه اقتصادی، دستگاه های اجرایی و بانک ها برای مانع زدایی و حمایت و پشتیبانی از تولید باید بسیج شوند.

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستم زاد روز چهارشنبه در نشست شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: از آنجایی که مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۰ را به نام سال تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی نامگذاری کرده اند، باید تلاش کنیم مشکلات واحدهای تولیدی در این سال برطرف شود تا وضعیت اشتغال و معیشت مردم بهبود یابد.

وی خواستار تغییر نگاه مدیران و کارشناسان در بدنه دستگاه ها در سال جاری شد و افزود: این تغییر نگاه در بدنه کارشناسی تحقق شعار مقام معظم رهبری را تسریع می بخشد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا زمانی که مسئولیت به عهده داریم به صورت ویژه پیگیر مسایل و مشکلات باشیم و کسی از مدیران نباید به بهانه ماه های آخر دولت از کار سر باز بزند.

رستم زاد یادآور شد: همه فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف خدمات، گردشگری، کشاورزی و صنعت شناسایی شده و در سامانه جامع بارگذاری شده است.

وی اضافه کرد: بدون شک امسال سال بسیار خوبی برای بهبود تولید و اجرای طرح های مهم سرمایه گذاری که منجر به اشتغال و بهبود معیشت استان خواهند شد، است.

معاون استاندار ایلام افزود: شرکت ها و هلدینگ های سرمایه گذاری برای حضور در ایلام اعلام آمادگی کرده اند که امیدواریم با همراهی مردم و ایجاد امنیت سرمایه گذاری طرح های بزرگی در استان اجرایی شود.

رستم زاد از همه دستگاه های اجرایی استان خواست، با توجه به شرایط وخیم کرونا ، جامعه هدف خود را به دقت رصد و نظارت کنند.

وی در ادامه از عملکرد حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که در سال گذشته در کاهش نرخ بیکاری، تهیه گزارش‌های مرتب، برگزاری جلسات و اجرای طرح کارورزی و جذب تسهیلات اشتغال و کرونا موفق عمل کرده بود، تقدیر کرد.

رستمزاد همچنین از همه بانک‌ها، جهاد کشاورزی، صنعت، میراث و سازمان برنامه و بودجه به خاطر تلاش در سال گذشته تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا در این نشست برنامه های ایجاد اشتغال حوزه صنعت و وضعیت جذب تسهیلات اشتغال روستایی و مشاغل خانگی و کرونا بررسی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403