ظرفیت تخت های کرونایی گناوه تکمیل شده است


ظرفیت تخت های  کرونایی گناوه تکمیل شده است

گناوه - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه با بیان اینکه آمار ابتلایان به کرونا  به شدت رو به افزایش است، گفت: در روز گذشته 90 بیمار مثبت به کرونا در شهرستان شناسایی شد  و تخت‌های بیمارستان دیگر ظرفیت بستری ندارد.

به گزارش ایرنا، عصمت حیدری روز پنجشنبه در نشست اضطراری ستاد مدیریت مقابله با کرونا این شهرستان افزود: در روز جاری ۲۹ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهرستان بستری شدند که ۱۲ نفر در اتاق آی سی یو هستند.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۵۵ بیمار مثبت به کرونا در سطح این شهرستان شناسایی شده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه از دستگاه‌های اجرایی مرتبط شهرستان خواستار تعامل و همکاری بیشتر در جهت اجرای دستورالعمل های ابلاغی از جمله تعطیلی مشاغل گروه‌های مشمول شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: همراهی و همکاری مردم به عنوان سرمایه مهم اجتماعی در کنار مسئولان نقش بسزایی در خارج شدن شهرستان از رنگ بندی قرمز کرونایی ایفا خواهد کرد.

حسین امیری افزود: مردم این شهرستان که در بدو شیوع ویروس کرونا همراه و همیار مسئولان بودند در شرایط کنونی هم برای برون رفت از این وضعیت نیازمند همراهی و همکاری آنان بخصوص بازاریان هستیم.

وی اظهارکرد: باتوجه به تغییر رنگ بندی شهرستان از نارنجی به قرمز ، برگزاری این نشست جهت هماهنگی و اجرای ابلاغیه نامه استانداری ضرورت داشت.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: براساس ابلاغیه استانداری بوشهر بجز مشاغل گروه یک ، گروه‌های ۲ ، ۳ و ۴ تعطیل خواهند شد و دیگر محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

وی افزود: حفظ سلامتی مردم در برابر کرونا برای ما مسئولان بسیار حایز اهمیت است و اگر نتوانیم وضعیت کنونی را با همراهی مردم کنترل کنیم نه تنها از لحاظ اقتصادی بکله جانی دچار مشکل حاد خواهیم شد.

امیری گفت: باتوجه به تجارب قبلی ، اتاق اصناف یک جلسه اضطراری جهت هماهنگی توجیهی و تعاملی جهت اعمال محدودیت ها و تعطیلی گروه‌ شغلی ۲ با اتحادیه های صنفی هرچه سریع تر برگزار کند.

وی اضافه کرد: تشدید نظارت‌ها و برپایی گشت‌های مشترک در دستور کار دستگاه‌های مرتبط با ستاد مقابله با کرونا قرار گیرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان