دور جدید نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در ملایر آغاز شد


دور جدید نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در ملایر آغاز شد

همدان- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: 20 تیم بازرسی در قالب اکیپ‌های مشترک با توجه به قرار گرفتن ملایر در وضعیت قرمز کرونا، در 2 نوبت صبح و عصر نظارت‌ بر فعالیت واحدهای صنفی و دستگاه‌های اجرایی را تشدید می‌کنند.

به گزارش ایرنا، «حسین فارسی» روز چهارشنبه در ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در ملایر اظهار داشت: این تیم‌های بازرسی نسبت به اجرای محدودیت‌های کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی، ادارات، بانک‌ها و جایگاه‌های سوخت و دیگر واحدها، نظارت‌ و تذکرهای لازم را ارایه می‌دهند.

وی افزود: تمامی مشاغل گروه ۲، سه و چهار به جز مشاغل گروه یک شامل سوپر مارکت‌ها، داروخانه‌ها، کالاهای پزشکی و واحدهای تامین کننده کالاهای اساسی و ضروری مردم، به مدت ۲ هفته تعطیل است و در صورت رعایت نکردن مصوبات ستاد ملی کرونا، واحدهای متخلف به مدت یک‌ماه پلمب خواهند شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: تمامی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، مراکز تفریحی و توریستی ملایر و شهرهای تابعه تعطیل است و ضدعفونی معابر و خیابان‌ها طبق روال گذشته توسط شهردای‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

فارسی با تاکید بر اینکه ورودی‌های شهر ملایر در میدان‌های انقلاب، استقلال و تعاون در محورهای همدان، اراک و بروجرد و نهاوند و همچنین ورودی سه شهر سامن، جوکار و زنگنه مسدود و در کنترل پلیس است بیان کرد: ورود و تردد خودروهای غیربومی به سطح شهر ملایر ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت ورود و خروج بین استانی توسط خودروهای بومی گفت: خودروها در صورت بی‌توجهی به محدودیت‌های اعمال شده، مشمول جریمه یک میلیون تومانی خواهند شد.

فارسی خواستار افزایش مراکز ۱۶ ساعته برای انجام تست کرونا در سطح شهرستان شد و افزود: به واسطه شیوع ویروس جهش یافته کرونا و سوغاتی که مهمانان نوروزی به ارمغان آوردند، هر لحظه جان مردم در خطر است و شهروندان باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونا حساسیت بیشتری داشته باشند تا از این پیک نیز عبور کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون در وضعیت جنگی مقابله با کرونا قرار گرفته‌ایم، تاکید کرد: برای ایجاد حساسیت بیشتر در سطح شهرستان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نیازمند همراهی بیشتر رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی، اعلام هشدار وضعیت قرمز و اقناع‌سازی مردم نسبت به پیک چهارم کرونا هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی