حذف دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه در هرمزگان عملیاتی می‌شود


حذف دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه در هرمزگان عملیاتی می‌شود

بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: طرح تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و نسخه نویسی الکترونیکی و همچنین حذف دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه در استان عملیاتی می‌شود.

علی رئوفی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی راه اندازی پرونده الکترونیک سلامت و حذف دفترچه بیمه سلامت افزود: پس از اجرای این طرح، مردم با کد ملی خود خدمات بهداشتی و درمانی را در مراکز درمانی دریافت می‌کنند.
وی ادامه داد: اطلاع رسانی دقیقی از روند اجرای این طرح از طریق رسانه‌ها از جمله صدا وسیما و خبرگزاری‌ها صورت گیرد تا مردم آمادگی کامل برای اجرای طرح را داشته باشند.
وی بیان داشت: تشکیل پرونده الکترونیک سلامت باعث ثبت اطلاعات مربوط به بیماران و تشکیل بانک اطلاعاتی دقیقی در زمینه سلامت افراد می‌شود و به سهولت در کمترین زمان، پزشکان به اطلاعات درمانی افراد دسترسی پیدا کرده و روند درمان آن‌ها را سرعت می‌بخشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی استان برای جلوگیری از ایجاد هرگونه خلل در روند اجرای طرح تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و نسخه نویسی الکترونیکی ضروری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم