مانتو کوتاه اسپرت، مانتویی مناسب برای خانم‌های جوان


مانتو کوتاه اسپرت، مانتویی مناسب برای خانم‌های جوان

باوجوداینکه در سال‌های اخیر مانتوهای بلند طرفداران بیشتری دارند، هنوز هم هستند کسانی که خرید مانتوی کوتاه را ترجیح می‌دهند. به‌خصوص در میان انواع مانتو اسپرت، مانتوهای کوتاه بیشتر خریدار دارد. چراکه هدف اصلی خانم‌ها از خرید این مانتوها، راحتی است. تنوع بالای این مانتوها باعث شده که انتخاب برای خانم‌ها دشوار شود و آن‌ها […] نوشته مانتو کوتاه...

باوجوداینکه در سال‌های اخیر مانتوهای بلند طرفداران بیشتری دارند، هنوز هم هستند کسانی که خرید مانتوی کوتاه را ترجیح می‌دهند. به‌خصوص در میان انواع مانتو اسپرت، مانتوهای کوتاه بیشتر خریدار دارد. چراکه هدف اصلی خانم‌ها از خرید این مانتوها، راحتی است. تنوع بالای این مانتوها باعث شده که انتخاب برای خانم‌ها دشوار شود و آن‌ها فرصت کافی برای امتحان همه مدل‌های بازار را نداشته باشند. اما اگر یک فروشگاه اینترنتی معتبر پیدا شود که مانتوهایی متنوع و باکیفیت داشته باشد، می‌توانند به‌راحتی از داخل منزل مانتوی موردنظر را پیدا کرده و بدون دردسر آن را بخرند.

مانتو کوتاه اسپرت مناسب چه کسانی است؟

آیا این مانتو مناسب من هست؟ سوالی که بیشتر خانم‌ها در زمان خرید با آن مواجه هستند. سلیقه خود شخص در انتخاب لباس بسیار مهم است. بنابراین اگر مانتویی واقعا دلتان را برده، کاری به نظرات تخصصی نداشته باشید. از دیدگاه طراحان لباس مانتوهای کوتاه مناسب خانم‌هایی است که قدی متوسط یا کوتاه دارند. چراکه خانم‌های قدبلند پاهای بلندی دارند و کوتاه بودن مانتو ممکن است پاهای آن‌ها را بلندتر از آنچه هست نشان دهد. اما در مورد مانتوهای اسپرت قضیه کمی متفاوت است.

قبلا گفتیم که هدف از خرید مانتو اسپرت، راحتی است. بنابراین نمی‌توان گفت که خانم‌های قدبلند حق ندارند این مانتوها را خریداری کنند. مانتو کوتاه اسپرت مناسب جمع‌های خودمانی و خانم‌های ورزشکار است. بنابراین قدبلندها نیز می‌توانند این مانتوها را بخرند و آن‌ها را با شلوارهای مناسب ست کنند. خانم‌هایی با قد کوتاه‌تر ممکن است بتوانند از این مانتوها در محیط دانشگاه یا محل کار نیز استفاده کنند. به‌خصوص اگر قرار است ساعاتی طولانی مانتو را به تن داشته باشند، مانتوهای اسپرت کوتاه می‌تواند گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد.

انواع مدل مانتو کوتاه اسپرت

برای هر فرد کلمه مانتو کوتاه اسپرت معانی متفاوتی دارد. واقعا هم همین‌طور است! تنوع مدل‌های این مانتو آن‌قدر بالا است که هرکسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند مشتری آن باشد. انواع مدل مانتو کوتاه اسپرت را می‌توان برای روسری‌ها و شلوارهای مختلف ست کرد. اما ابتدا بهتر است آن‌ها را کمی بیشتر بشناسیم.

مانتوهای اور سایز

مانتوهای اور سایز در مدتی کوتاه طرفداران زیادی پیدا کردند. این مانتوها معمولا قد کوتاهی دارند اما گشادتر از حالت طبیعی هستند. مدل‌های مختلف این مانتو بیشتر به شکل پیراهن‌های گشاد مردانه است و شما می‌توانید با استفاده از کمربند دور کمر آن‌ها را تنگ‌تر کنید. البته برای خانمانه شدن مانتو ممکن است مدل‌های مچی یا یقه متفاوتی بر روی مانتو کار شده یا از جیب‌هایی با اندازه‌های بزرگ استفاده شود. این مانتوها معمولا پارچه‌های ساده‌ای دارند اما ممکن است برخی مدل‌های گل‌گلی یا طرح دار آن‌ها را نیز بپسندند.

مانتو کوتاه اسپرت، مانتویی مناسب برای خانم‌های جوان

مانتو کتی

مانتو کتی، مدل مانتو کوتاه اسپرت و درعین‌حال رسمی است. همان‌طور که از نام این مانتوها مشخص است، قد آن‌ها بلندتر از یک کت نخواهد شد. به‌علاوه مانتو کتی ممکن است یک یقه بلند انگلیسی داشته باشد یا یقه‌ای بر روی آن کار نشود. این مانتوها معمولا جیب ندارند. به همین دلیل اگر به عکس‌های مدل‌ها نگاهی بیندازید، خواهید دید که آن‌ها را با شلوارهای پارچه‌ای و جیب‌دار (معمولا از جنس پارچه کت) ست کرده‌اند. علاوه بر این مانتوهای کتی معمولا یقه‌های بازی داشته و حداکثر دو دکمه می‌خورند. بنابراین در زمان خرید آن‌ها باید به فکر تهیه یک شومیز اسپرت برای زیر مانتو نیز باشید.

مانتو جلوباز

طرفداران مانتوهای جلوباز می‌توانند در میان مانتوهای کوتاه اسپرت نیز آن‌ها را پیدا کنند. تنوع مانتوهای جلوباز اسپرت بسیار زیاد است و این موضوع انتخاب را برای آن‌ها راحت‌تر می‌کند. این مانتوها را می‌توان با یک زیر سارافونی هم قد یا کوتاه‌تر از مانتو ست کرد. علاوه بر این اگر قصد رفتن به میهمانی یا عروسی داشته و نمی‌توانید لباس خود را در محل میهمانی عوض کنید، مانتو کوتاه اسپرت جلوباز گزینه بسیار مناسبی برای شما است.

مانتو جین

مانتوهای جین در میان اسپرت پوشان طرفداران بسیار زیادی دارد. ذات جنس جین اسپرت است و به همین دلیل دوخت یک مانتو اسپرت کوتاه با پارچه جین آن را زیباتر خواهد کرد. خوشبختانه در سال‌های اخیر تنوع پارچه‌های جین بسیار بالا رفته و دیگر حالتی خشک و آزاردهنده ندارند. به همین دلیل شما می‌توانید آن‌ها را برای هر فصلی از سال انتخاب کنید. مانتوهای جین اور سایز یکی از ترندهای محبوب امسال است و تیپ شما را واقعا اسپرت می‌کند.

مانتو کوتاه اسپرت را با چه ست کنیم؟

سوال مهم دیگری که بعد از خرید مانتو ذهن خانم‌ها را مشغول می‌کند این است که این مانتو را با چه چیزی ست کنند؟ انتخاب شلوار، شومیز یا زیرسارافونی و شال و روسری متناسب با مانتو یکی دیگر از بخش‌های سخت خرید است. نوع، رنگ و مدل مانتوی انتخابی شما می‌تواند تاثیر زیادی در ست کردن آن داشته باشد. مانتوهای کوتاه اسپرت معمولا با شال ست می‌شود. در عکس‌های مدل مانتو کوتاه اسپرت، کمتر مدلی را می‌بینید که آن را با روسری ست کرده باشد. چراکه روسری حالت رسمی‌تری دارد و معمولا برای تیپ اسپرت انتخاب نمی‌شود.

مانتو کوتاه اسپرت، مانتویی مناسب برای خانم‌های جوان

رنگ شال متناسب با رنگ مانتو انتخاب می‌شود. افرادی که سادگی را برای تیپ اسپرت خود ترجیح می‌دهند، ممکن است یک شال تک‌رنگ هماهنگ یا متضاد با رنگ مانتو را بپسندند. اما می‌توان مانتوهای ساده اسپرت را با شال‌های طرح دار نه‌چندان شلوغ ست کرد. مانتوهایی که خود طرح‌های شلوغی دارند، بهتر است با شال‌های ساده ست شوند. اگر مانتوی جلوباز را انتخاب کرده‌اید، حتما به مدل و رنگ شومیز زیری مانتو نیز توجه کنید. برای تیپ اسپرت ست کردن مانتو با یک شومیز ساده یقه کرد بهترین گزینه است. به‌این‌ترتیب مانتوی شما بیشتر به چشم می‌آید.

مانتو اسپرت کوتاه معمولا با شلوارهای جین ست می‌شود. شلوارهای جین گشاد از پرطرفدارترین شلوارها در بازار امسال هستند. این شلوارها کاملا راحت بوده و همان چیزی که از تیپ اسپرت انتظار دارید، به شما می‌بخشند. البته اگر شلوارهای گشاد را نمی‌پسندید، می‌توانید آن را با شلوارهای جین تنگ و کوتاه نیز ست کنید. این شلوارها راحتی را از شما می‌گیرند اما در عوض تیپ کاملا اسپرتی به شما هدیه می‌دهند. مانتوهای اسپرت کتی معمولا با شلوارهای همرنگ کت ست می‌شوند اما استفاده از شلوارهای پارچه‌ای دم پاکتی یا کش‌دار می‌تواند آن‌ها را شیک‌تر کند.

مانتو کوتاه اسپرت، مانتویی مناسب برای خانم‌های جوان

خرید مانتو اسپرت از تادیزاین

خرید حضوری مانتو همیشه کار سختی است. اگر دردسرهای پرو و دخالت‌های فروشنده را در نظر نگیریم، شما باید زمان بسیار زیادی را صرف پیدا کردن مدل موردنظر خود کنید. تادیزاین یک فروشگاه اینترنتی مانتو و اکسسوری است که همه این مشکلات را برای شما حل کرده است. در این فروشگاه می‌توانید انواع مدل‌های مانتو کوتاه اسپرت را پیدا کرده و به‌راحتی آن را بخرید. مانتوهای موجود در این فروشگاه از پارچه‌هایی با بهترین جنس تهیه شده‌اند و دوخت بسیار تمیزی دارند.

اگر به دنبال کیف و زیورآلاتی می‌گردید که آن‌ها را با مانتوی خود ست کنید، از تادیزاین بیرون نروید. این فروشگاه انواع کیف‌ها با طرح‌های گل‌گلی، اسپرت و رسمی را ارائه می‌کند تا هیچ‌کسی دست‌خالی از فروشگاه خارج نشود. برای خرید از تادیزیان نیازی نیست یک روز از کار خود مرخصی بگیرید و در بازار به دنبال مدل موردنظر خود باشید. کافی است در زمان‌های استراحت خود وارد سایت شده و از مدل‌های آن دیدن کنید. پس از خرید نیز می‌توانید در زمانی کوتاه مانتوی محبوب خود را درب منزل تحویل بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403