فعالیت 10 درصد نانوایی های شهری خراسان شمالی تا ساعت 22


فعالیت 10 درصد نانوایی های شهری خراسان شمالی تا ساعت 22

مدیر کل سازمان صمت خراسان شمالی از فعالیت 10 درصد نانوایی های شهری و پنج درصد نانوایی روستایی در این استان تا ساعت 22 خبر داد.

حاجی بیگلو در نشست خبری که ۱۸ فروردین ماه برگزار برگزار شد، با اشاره به اینکه به دنبال راه اندازی مجتمع نان در این استان هستیم، گفت: برای صدور مجوز برای سرمایه گذار حمایت های لازم نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۴۱۵ نانوایی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد ۴۳۰ باب نانوایی شهری و ۶۹۰ باب نانوایی روستایی هستند، اظهارکرد: به این نانوایی ها آرد یارانه ای اختصاص داده می شود اما یک سری بی نظمی هایی در کار آن ها مشاهده می شود که به اتحادیه باز می گردد.

جاجی بیگلو در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز اظهارکرد: کالاهای اساسی مورد نیاز برای این ماه در استان تامین شده که در این راستا به عنوان مثال ۴۰۰ تن برنج هندی، ۳۰۲روغن برای حوزه صنف و صنعت، ۸۰۲ روغن برای حوزه خانوار ۳۵۰ تن شکر و ... تامین شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی برای تامین روغن در استان وجود ندارد و اصناف بنا به نیاز و مقداری که اعلام کنند به آن ها روغن اختصاص خواهد یافت.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بحث روغن صنف و صنعت مقداری روغن مازاد وجود دارد چراکه اصناف از سهمیه خانوار برای اینکه ارزان تر بوده روغن مورد نیاز خود را تامین کرده اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)