سرمربی گیتی پسند: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم


سرمربی گیتی پسند: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: پیروزی در دیدار مقابل تیم سن‌ایچ ساوه حق تیم ما بود اما فرصت‌های زیادی را هم از دست دادیم.

به گزارش ایرنا، وحید شمسایی عصر چهارشنبه بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم سن ایچ ساوه فزود: بازیکنانم بدلیل کمبود بازیکن در تیم برای کسب پیروزی در این دیدار تلاش زیادی کردند.

وی با بیان‌اینکه تیم خوب سن‌ایچ برای لحظاتی ما را تحت فشار قرار دادند، اضافه کرد: با این حال، تیم ما خیلی فرصت سوزی می‌کند ولی بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و در ادامه کار بهتر هم خواهند شد.

شمسایی با بیان اینکه در زمین، تمرکزم روی بازی، تعویض تیم و شرایط آنلایز حریف است و به حاشیه‌ها کاری ندارم، اظهار داشت: تیم ما هفت امتیازی است و وقتی فیلم‌ بازی‌های قبلی را می بینم، درمی‌یابم که ما با امتیاز فنی نباخته‌ایم و داوری‌ها علیه ما، عمدی نبوده است.

وی تصریح کرد: هفته آینده با تیم خوب مقاونت کرج بازی داریم که ابتدا باید بدلیل بیماری کرونا مراقب هم باشیم و بعد فوتبال بازی کنیم.

وی با اشاره به بیماری کرونای خود نیز گفت: خدا را شکر بهبود یافتم، ما خانوادگی مبتلا شدیم و ۷ تا ۸ روز شرایط خیلی سختی داشتیم که تاکنون چنین چیزی را تجربه نکرده بودیم اما خدا را شکر الان سالم هستیم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند و سن‌ایچ از هفته چهارم دور نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان در یک بازی نفسگیر و پُربرخورد با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان شد.

گیتی پسند با این پیروزی هفت امتیازی شد و پس از مس سونگون در رده دوم لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت و تیم سن‌ایچ ساوه نیز با همین امتیاز سوم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی