خودروهای غیر بومی نمی توانند وارد قم شوند


خودروهای غیر بومی نمی توانند وارد قم شوند

مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به قرارگرفتن این استان در شرایط قرمز کرونایی ورود خودروهای غیربومی به قم ممنوع شد و حضور کارمندان در دستگاه‌های غیرضرور تا دو سوم کاهش می‌یابد.

محسن اوروجی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام نحوه اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی در قم گفت: در هشتاد و یکمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی مقابله با کرونای استان، بر اساس مصوبه های ستاد ملی کرونا و طرح مدیریت هوشمند این بیماری، محدودیت هایی در پنج سطح در این استان از امروز اعمال می شود.

وی افزود: حضور کارکنان دستگاه های غیرضرور در استان تا دو سوم کاهش و تمام جلسه های استان نیز حداکثر با حضور ۱۵ نفر تشکیل می شود.

مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: فعالیت حضوری همه مدارس، دانشگاهها و مراکز حوزی تعطیل و این فعالیت ها باید به صورت غیرحضور برگزار شود.

اوروجی با بیان اینکه همچنین نمازهای جمعه و جماعت در شرایط قرمز تعطیل خواهد بود، گفت: تعطیلی اقامه جماعت نمازها به معنای تعطیلی مساجد نیست بلکه مساجد سایر کارکردهای خود را ادامه داده و تنها تجمع در این اماکن مقدس را نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، هر گونه ورود خودروی غیربومی به قم ممنوع است و تردد شبانه در این استان نیز از ۲۲ تا ۳ بامداد است.

مدیرکل مدیریت بحران قم اظهار داشت: همچنین فعالیت تمام واحدهای صنفی گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته در این استان تعطیل خواهد بود و نظارت ها برای اجرایی شدن این محدودیت ها تشدید می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان