ممنوعیت خروج مدیران از الیگودرز/ پلمب 63 واحد صنفی و تالار پذیرایی متخلف


ممنوعیت خروج مدیران از الیگودرز/ پلمب 63 واحد صنفی و تالار پذیرایی متخلف

فرماندار الیگودرز تاکید کرد: با توجه به شرایط، مدیران دستگاه‌های اجرایی، حق خروج از این شهرستان را ندارند.

ماشاءالله نعمتی ۱۸ فروردین ماه با اشاره به اینکه امروز فارغ از نگاه‌های جناحی و حزبی باید برای مقابله با بیماری کرونا تلاش شود، اضافه کرد: با توجه به حجم فعالیت‌ها در مقابله با کرونا قطعاً اقدامات ستاد ملی کرونا بعضاً قابل نقد بوده اما هنگامی‌که مردم و حتی برخی مسئولان رعایت نمی‌کنند نمی‌توان قصور را متوجه ستاد ملی کرونا دانست.

وی افزود: هنگامی‌که مسئولی از نظام با حضور در شهرها سخنرانی می‌کند و یا دبیر ستاد کرونای شهرستان در هنگام انجام وظیفه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و یا مردم به دستورالعمل‌ها توجه نمی‌کنند، آیا قصور متوجه ستاد ملی کرونا است؟

نعمتی با اشاره به پلمب ۶۳ واحد صنفی و تالار پذیرایی متخلف در الیگودرز گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند و ما هم در حفاظت از سلامت مردم با تمام قدرت پای کار هستیم.

فرماندار الیگودرز برگزاری مراسم عزا و عروسی را از جمله مشکلات عنوان کرد و افزود: همچنان باید از برگزاری این‌گونه مراسم جلوگیری کرد و انتظار داریم مردم نیز همکاری کنند.

وی با اشاره به درک شرایط اقتصادی کسبه گفت: تعطیلی بازار بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کشور بوده و ما اختیاری برای نقض مصوبه‌ها نداریم.

نعمتی تاکید کرد: با توجه به شرایط، مدیران دستگاه‌های اجرایی الیگودرز حق خروج از این شهرستان را ندارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج