بسیج رسانه قشری مطالبه گر و به دنبال اصلاح مشکلات است


بسیج رسانه قشری مطالبه گر و به دنبال اصلاح مشکلات است

کرج – ایرنا – رییس بسیج رسانه استان البرز گفت: بسیج رسانه تشکلی مطالبه گر و نقاد بوده و به دنبال اصلاح مشکلات و امور جامعه با همراهی اصحاب رسانه است.

سید محمدرضا موسوی زاده روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز البرز و دیدار با رییس این مرکز، افزود: هم اکنون جنگ نرمی در کشور شکل گرفته که باید همه در پشت یک خاکریز در مقابله با این جنگ باشیم.

وی با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده، اظهار داشت: امروز یک همبستگی در سال ۱۴۰۰ شکل گرفته که این همبستگی در زمینه تولید و خودباوری ملی است.

وی این همبستگی را بی سابقه دانست و گفت: با توجه به مشکلات موجود در کشور می توان با تکیه بر زمینه های داخلی آن ها را رفع کنیم و این پیوستگی و همبستگی در کشور هر چه بیشتر باشد، امکان تحقق منویات مقام معظم رهبری افزایش می یابد.

رسانه نقطه مقابل دولتمردان نیست

موسوی زاده افزود: بعضی از دولتمردان و اقتصاددان ها باید به این باور برسند که رسانه نقطه مقابل آن ها نیست بلکه در کنار آن ها هست.

وی خاطرنشان کرد: جریان خبری یک جریان بصیرت افزا است و باید از طریق آموزش و ارتباطات سطح سواد رسانه را به خصوص سطح سواد رسانه بومی را که به همبستگی در کشور کمک کند، ارتقا داد.

وی تصریح کرد: کارگزاران نظام بایستی ما را در کنار خود بدانند و اگر نقدی از آن ها می شود این نقد باید سازنده باشد و بسیج رسانه که به دنبال اصلاح امور است سعی می کند در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کند.

رییس بسیج رسانه استان البرز گفت: با این روند ما می توانیم استان البرز را سرافراز کنیم و ایرانی موفق و رو به جلو داشته باشیم، ایرانی که دشمنان علاقه ای به اقتدار آن ندارند.

وی ابراز امیدواری کرد که در کنار خبرگزاری های استان به خصوص ایرنا بتوانیم به شعار سال تحقق بخشیم زیرا خبرگزاری آرمان رهبر انقلاب را به عنوان یک تکلیف می دانند و برای تحقق آن از جان و دل تلاش می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج