گمانه زنی صلاحیت داوطلبان شوراها در فضای مجازی قابل استناد نیست


گمانه زنی صلاحیت داوطلبان شوراها در فضای مجازی قابل استناد نیست

کرج - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه حیثیت داوطلبان در احراز صلاحیت حفظ می شود گفت: فهرست احراز صلاحیت  از طریق فرمانداری اعلام می شود و حواشی و گمانه زنی های فضای مجازی درباره صلاحیت داوطلبان قابل استناد نیست.

غفور قاسم پور شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حیثیت داوطلبان در احراز صلاحیت حفظ و نتایج نهایی نیز هشتم اردیبهشت ماه از طریق فرمانداری اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه روند ثبت نام داوطلبان عضویت روستاها ادامه دارد و به موازات آن بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر شهرستان کرج نیز در جریان انجام است اظهار داشت؛همه باید به قانون تمکین و قانون را مدنظر قرار دهیم.
فرماندار کرج گفت: با رعایت امانت داری وضعیت داوطلبان بررسی و پس از اعلام نظر توسط مراجع چهار گانه، هیأت های نظارت و اجرایی نتایج نهایی از سوی فرمانداری ویژه شهرستان کرج به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
معاون استاندار در ادامه با بیان اینکه حیثیت داوطلبان در احراز صلاحیت ها حفظ می شود تصریح کرد: مطالب منتشر شده در فضاهای مجازی قابل استناد نیست و این قبیل گمانه زنی ها بیشتر برای بازارگرمی است.
وی افزود: لیست احراز صلاحیت ها در موعد مقرر خود و زمان قانونی که در تقویم انتخابات پیش بینی شده یعنی هشتم اردیبهشت ماه از طریق پورتال اطلاع رسانی فرمانداری کرج اعلام می شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی