آزادی 492 زندانی جرایم مالی گلستان و چند خبر کوتاه


آزادی 492 زندانی جرایم مالی گلستان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - برگزارشدن نماز جمعه این هفته در 6 شهر، آزادی 492 زندانی محکوم مالی و مثبت بودن 30 درصد تست‌های تشخیص روزانه کرونا، از جمله اخبار کوتاه روز چهارشنبه گلستان است.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان اعلام کرد که نماز جمعه این هفته ۲۰ فروردین ماه به دلیل گسترش فراوان کرونا در ۱۴ شهر استان برگزار نمی شود.

حجت‌الاسلام محسن کیایی اظهار داشت: نماز این هفته در شهرهای علی آبادکتول، فاضل آباد، مزرعه‌کتول، کلاله، گمیشان و مراوه‌تپه با رعایت اصول و مقررات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گفته کیایی تا عادی شدن وضعیت این بیماری و موافقت ستاد مقابله با کرونا، نماز جمعه در مرکز و دیگر شهرهای استان گلستان برگزار نخواهد شد.

**

رییس کل دادگستری گلستان گفت: پارسال با کمک خیرین، ستاد دیه و گذشت شاکیان ۴۹۲ محکوم مالی از زندان آزاد شدند.

هادی هاشمیان اظهار داشت : مجموع بدهی این افراد بیش از هزار میلیارد ریال بود که شاکیان ۶۵۰ میلیارد ریال آن را به بدهکاران بخشیدند.

وی بیان کرد : ۱۴ میلیارد ریال از باقی طلب را محکومان به صورت نقدی پرداخته، ۳۰ میلیارد ریال از سوی ستاد اجرایی فرمان امام ره و بنیاد مستضعفان پرداخت شد و ۲۹۰ میلیارد ریال هم به صورت قسطی از سوی محکومان و بقیه با کمک خیران پرداخت خواهد شد.

**

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: تعهد اشتغال این سازمان در استان ۹ هزار و ۳۰۰ نفر بود که ۱۰۴ درصد آن محقق شد.

حسین طلوعیان اظهار داشت: همچنین پارسال ۵۰۸ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه‌گذاری ۵۳ هزار میلیارد ریال و پیش بینی ایجاد ۹ هزار و ۷۷۵ شغل در گلستان صادر شد.

**

معاون فنی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از مجموع تعداد تست‌های روزانه‌ای که در این استان برای تشخیص کرونا انجام می‌شود، ۳۰ درصد آن مثبت است.

سیدمهدی صداقت اظهار داشت: روزانه در این استان از حدود ۱۸۰ نفر تست کرونا گرفته می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!