ایجاد مجتمع‌های گلخانه‌ای سبب تولید ثروت می‌شود


ایجاد مجتمع‌های گلخانه‌ای سبب تولید ثروت می‌شود

قصرشیرین- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: ایجاد مجتمع‌های گلخانه‌ای سبب تولید ثروت و افزایش بهره‌وری با استفاده بهینه از منابع آب و خاک و اشتغالزایی پایدار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «هوشنگ بازوند» عصر چهارشنبه در سفر به شهرستان سرپل‌ذهاب در بازدید از مجتمع گلخانه‌ای ۳۹ هکتاری این شهرستان با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه، افزود: در سالی که با عنوان « تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و تولیدکنندگان حمایت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در مورد این مجتمع انتظار داریم سرمایه گذار طرح با توجه به سیاست‌گذاری و برنامه ریزی انجام شده ضمن تسریع در انجام امور، برنامه زمانبندی دقیقی را نیز ارایه و در اجرا اهتمام جدی داشته باشد تا شاهد شکوفایی این بخش به لحاظ تولید محصولات متنوع باشیم.

در استان کرمانشاه اکنون ۴۸ هکتار گلخانه وجود دارد که ۲۰ هکتار آن در سال ۹۹ ایجاد شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه سفر به غرب استان از روند تکمیل و عملیات بازسازی بقعه احمدابن اسحاق (ره) بازدید کرد و گفت: براساس تعهدات مجری تا پایان خرداد ماه این پروژه تکمیل می‌شود و اکنون نیز ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بازوند افزود: بقعه احمد ابن اسحاق (ره) نزد مردم جایگاه بسیار والای معنوی و عرفانی دارد و بازسازی این مجموعه به شکل مناسبی و با هزینه دولت در حال انجام است.

وی در ادامه از مجتمع خدمات رفاهی و بین راهی نیز بازدید و بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط جهت حل مشکلات سرمایه گذاران تاکید کرد.

احمد ابن اسحاق قمی از اصحاب گرانقدر ائمه معصومین (ع) و از مراجع، محدثان و علمای بزرگ قرن سوم هجری است که توفیق درک امام جواد (ع)، امام هادی (ع)، امام حسن عسگری (ع) و امام زمان (عج) را داشته است.

آرامگاه وی در شهر سرپل‌ذهاب زیارتگاهی برای دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)