دانلود StoryArt – Insta story editor 3.0.2 – برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرام


با دانلود StoryArt – Insta story editor for Instagram Pro 3.0.2 استوری های خود را به زیباترین شکل ممکن درآورید.


با دانلود StoryArt – Insta story editor for Instagram Pro 3.0.2 استوری های خود را به زیباترین شکل ممکن درآورید.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای اخیر بیشتر کاربران وقت خود را صرف استفاده از شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام کرده‌اند.

یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این شبکه اجتماعی بخش استوری‌ها است؛ اما محیط ساخت استوری در اینستاگرام برای بسیاری از افراد کسل کننده شده و اشخاص ترجیح می‌دهند از سایر نرم افزارها برای ساخت استوری‌های خود استفاده کنند.

برنامه StoryArt – Insta story editor for Instagram Pro عنوان یک اپلیکیشن برای ساخت استوری‌های زیبا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط ryzenrise توسعه داده شده و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

این نرم افزار شامل بیش از ۳۰۰ قالب متفاوت استوری و فونت نوشتاری می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد استوری‌های مختلفی را درست کنند و همیشه ایده‌ای جدید داشته باشند.

بیشتر بخوانید

دانلود Instagram 169.0.0.0.60– برنامه رسمی اینستاگرام

دانلود StoryArt – Insta story editor 3.0.2 – برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرام

برخی از ویژگی‌های این برنامه:

ایجاد استوری‌هایی زیبا و فوق العاده برای جذاب هر چه بیشتر فالوور مجموعه‌ای از هزاران قالب از پیش تنظیم شده برای ایجاد استوری‌ها در زمانی کوتاه شخصی سازی قالب‌ها و ایجاد تغییرات دلخواه تان در آن‌ها بیش از ۳۰۰ قالب انیمیشنی و فوق العاده جذاب مجموعه‌ای از فیلتر‌های بی نظیر برای زیبا سازی تصاویر تان زیبا‌تر جلوه دادن صفحه پروفایل با مجموعه‌ای از کاور‌های اختصاصی آرشیو استوری‌ها ایجاد تغییرات در رنگ و پس زمینه استوری‌ها ساخت کلاژ‌هایی بی نظیر با قالب‌های اختصاصی
تصاویری از محیط برنامه
دانلود StoryArt – Insta story editor 3.0.2 – برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرامدانلود StoryArt – Insta story editor 3.0.2 – برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرامدانلود StoryArt – Insta story editor 3.0.2 – برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرام
• دانلود و مشخصات فایل
حجم: 28 مگابایت
نسخه: 3.0.2
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 5 و بالاتر
رمز فایل: yjc.ir

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا