وزیر آموزش و پرورش وارد آذربایجان غربی شد


وزیر آموزش و پرورش وارد آذربایجان غربی شد

ارومیه- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش با هدف بررسی وضعیت آموزشی، دیدار با معلمان، دانش آموزان، مسوولان استانی و افتتاح چندین پروژه آموزشی، بامداد پنجشنبه با استقبال مسوولان استانی وارد آذربایجان غربی شد.

به گزارش ایرنا در این سفر یک روزه "محسن حاجی میرزایی" با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و با معلمان و دانش آموزان آذربایجان غربی در بستر شبکه شاد گفت و گو می کند.

در برنامه سفر وزیر آموزش و پرورش به آذربایجان غربی شرکت در شورای آموزش و پرورش و حضور در شورای معاونان و افتتاح چندین مدرسه از جمله مدرسه ۱۲ کلاسه شهید افخمی نیا در ارومیه و کلنگ زنی چند طرح آموزشی وجود دارد.

طی سفر حاجی میرزایی به استان فیلم برداری سریال ۱۳ قسمتی با موضوع آموزش و پرورش و آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش آغاز می شود.

آذربایجان غربی دارای ۶۲۵ هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند این استان دارای ۲۵ هزار کلاس درس است که برای رسیدن به میانگین کشوری به بیش از پنج هزار کلاس درس دیگر نیاز دارد.

۳۷ هزار فرهنگی در این استان مسوولیت تعلیم وتربیت دانش آموز ان رابر عهده دارند؛ اغلب مدارس آن که بیش از ۶۰ درصد را شامل می شود در مناطق روستایی واقع شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک