توزیع بیش از یک میلیون اطعام در بین نیازمندان استان سمنان


توزیع بیش از یک میلیون اطعام در بین نیازمندان استان سمنان

رئیس قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان از توزیع بیش از یک میلیون اطعام در بین نیازمندان استان خبر داد.

مهدی کاشفی جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان گفت: بسیج به عنوان نهادی برآمده از انقلاب که تهدیدها را به فرصت‌ تبدیل می کند در دوران کرونا در تمام حوزه‌ها فعالیت چشمگیری داشته است.
وی با اشاره به مشکلات معیشتی در دوران شیوع کووید۱۹ افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا تلاش ها برای دستگیری از نیازمندان بیشتر شده و همه ارکان این نهاد دغدغه مند در حوزه کمک رسانی به سمت مردم شتافتند.
کاشفی تصریح کرد: افزایش قیمت اجناس و تعطیلی کسب و کارها باعث مشکلات بسیاری بوده که یکی از آنها ناتوانی در تامین خوراک بوده که مردم زیادی را با مشکل رو به رو کرده است.
وی اضافه کرد: در سال 99 بیش از یک میلیون و 195 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع شده که این مهم تا حدی از مشکلات این افراد کاسته است.
جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان افزود: ارزش این میزان اطعام بیش از 13 میلیارد تومان بوده که به همت سپاه، بسیج سازندگی، اقشار مختلف بسیج نظیر بسیج اصناف، بسیج کارگری، بسیج ادارت و ... و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سایر دستگاه های ذیربط تامین شده است.

کاشفی ضمن دعوت از خیرین هم استانی در فعالیت های خیرخواهانه گفت: مردم استان در دوران کرونا با مواسات و احسان و نیکوکاری به یاری هموطنان و همنوعان خود شتافتند.
جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان به تمجید از مشارکت مردم در فعالیت های خیرخواهانه در دوره های مختلف و از جمله در یک سال اخیر پرداخت و افزود: در دوران شیوع کرونا در کشورهای به ظاهر متمدن، فروشگاه‌ها خالی شدند اما مردم ایران اسلامی برای کمک به هموطنان خود مبادرت به نصف کردن سفره‌های خود و کمک به نیازمندان داشته که نشان از فرهنگ غنی در کشورمان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی