الکاظمی:حضور نیروهای ائتلاف را با آمریکا بررسی خواهیم کرد


الکاظمی:حضور نیروهای ائتلاف را با آمریکا بررسی خواهیم کرد

شفقنا- نخست وزیر عراق در جلسه شورای وزارتی امنیت ملی این کشور گفت: گفتگوی راهبردی بین عراق و آمریکا حضور نیروهای ائتلاف بین المللی در کشور را مورد بررسی قرار خواهد داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری عراق، مصطفی الکاظمی اظهار کرد: در گفتگوی استراتژیک میان عراق و آمریکا، پرونده های متعددی نظیر سیاست، اقتصاد، بهداشت، […]

الکاظمی:حضور نیروهای ائتلاف را با آمریکا بررسی خواهیم کردالکاظمی:حضور نیروهای ائتلاف را با آمریکا بررسی خواهیم کرد

شفقنا- نخست وزیر عراق در جلسه شورای وزارتی امنیت ملی این کشور گفت: گفتگوی راهبردی بین عراق و آمریکا حضور نیروهای ائتلاف بین المللی در کشور را مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری عراق، مصطفی الکاظمی اظهار کرد: در گفتگوی استراتژیک میان عراق و آمریکا، پرونده های متعددی نظیر سیاست، اقتصاد، بهداشت، فرهنگ، همکاری امنیتی و همچنین حضور نیروهای ائتلاف بین المللی که برای مبارزه با داعش فراخوانده شدند و نقش موثری در این زمینه داشتند، بررسی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت بزرگ پتانسیل نیروهای امنیتی و تغییر وضعیت تهدیدهای تروریستی میدانی زمینه ترک ۶۰ درصد از نیروهای ائتلاف بین المللی را در ماههای گذشته فراهم آورد، بیان کرد: این امر عراق را قادر ساخت تا به مرحله رفع نیاز به یگان های رزمی بیگانه و اکتفا به نقش های آموزشی و مشاوره و پشتیبانی لجستیکی و همکاری اطلاعاتی منتقل شود.

خبر را در نینا ببنیید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی