تراب‌پور: شانس کمترین تاثیر را در بازی‌های المپیک دارد/ شرایط والیبال امیدوار کننده است


تراب‌پور: شانس کمترین تاثیر را در بازی‌های المپیک دارد/ شرایط والیبال امیدوار کننده است

پیشکسوت والیبال ایران گفت: در بازی های مهمی همچون المپیک عاملی مثل شانس کمترین تاثیر را در ثبت نتایج...

جهانگیر تراب‌پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص آغاز اردوی تیم ملی والیبال و حضور در رقابت های لیگ ملت ها و المپیک اظهار داشت: با همفکری خوبی که صورت گرفته است ولادیمیر آلکنو، یکی از مربیان مطرح و سرشناس والیبال جهان به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. ضمن اینکه او با دستیار همیشگی خود یعنی توتولو به ایران خواهد آمد که این هم اتفاق خوبی است.

وی ادامه داد: از طرفی اگر بخواهیم شرایط بازیکنان را هم بررسی کنیم اوضاع امیدوار کننده است. بازیکنان خوب و اصلی تیم ملی لژیونر بودند و در تیم های خوب بازی کردند. عبادی پور، موسوی، معروف، غفور و... در شرایط خوبی بازی کردند و قطعاً تجربه زیادی کسب کردند. حضور این بازیکنان زیر نظر مربی سرشناسی همچون آلکنو قطعاً می تواند به تیم ملی کمک کند.

پیشکسوت والیبال ایران خاطرنشان کرد: هدف مسئولان این است که تیم ملی در المپیک روی سکو قرار بگیرد. با شرایطی که من میبینم این امر ممکن است محقق شود؛ البته رقابت های المپیک غیرقابل پیش بینی است و تمام تیم ها با قدرت کامل وارد مسابقات می شوند. ابر قدرت های جهان برنامه های 4 ساله دارند و تمام تمرکز آنها برای پیکارهای المپیک است.

تراب‌پور ادامه داد: بدون شک در میدان بزرگی همچون المپیک درصد تاثیرگذاری شانس بسیار کم است، چون تیم ها با برنامه وارد رقابت ها می شوند و اجازه نمی دهند عوامل بیرونی تاثیری بر روند نتیجه گیری آنها بگذارد. همه مردم در شرایط سخت کنونی هم با دیدن یک پیروزی تیم ملی والیبال بسیار خوشحال می شوند و چرا نباید همه دست به دست هم دهند بازهم دل مردم شاد شود؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!