فتح‌الله‌زاده برای پرسپولیسی ها بازهم کری خواند


فتح‌الله‌زاده برای پرسپولیسی ها بازهم کری خواند

سرمربیان 9 تیم لیگ برتری با انتخاب علیرضا اکبرپور به عنوان سرمربی ماشین سازی استقلالی هستند. نوشته فتح‌الله‌زاده برای پرسپولیسی ها بازهم کری خواند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

فتح‌الله‌زاده برای پرسپولیسی ها بازهم کری خواند

فتح‌الله‌زاده : افتخار می‌کنم که ۹ سرمربی استقلالی در لیگ برتر داریم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۷:۰۵
فتح‌الله‌زاده برای پرسپولیسی ها بازهم کری خواند

سرمربیان ۹ تیم لیگ برتری با انتخاب علیرضا اکبرپور به عنوان سرمربی ماشین سازی استقلالی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی، سیدمهدی رحمتی، رسول خطیبی، علیرضا منصوریان، محمود فکری، جواد نکونام، ساکت الهامی و علیرضا اکبرپور ۹ سرمربی لیگ برتری هستند که سابقه حضور در استقلال را دارند. از این جمع خطیبی به عنوان یار کمکی استقلال را همراهی کرده بود و ساکت الهامی هم سابقه دستیاری فیروز کریمی را در استقلال دارد اما بقیه از قدمت بیشتری برخوردارند و سال‌ها در استقلال بازی یا مربیگری کرده‌اند. در واکنش به این قضیه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت:

«واقعاً افتخار می‌کنم که این همه مربی استقلالی در لیگ برتر داریم همه این نفرات با شخص بنده کار کرده‌اند و در تیم‌هایی که من مدیر بودم، بازیکن یا مربی بودند و طبعاً از موفقیت آنها خوشحال می‌شوم. به نظر من نفرات دیگری هم از میان استقلالی‌های سابق می‌توانند به این جمع اضافه شوند. مثلا مهدی پاشازاده و سهراب بختیاری‌زاده که مدتی در لیگ برتر کار کردند.»

فتح‌الله‌زاده در ادامه افزود:

«این مسئله باعث می شود هر هفته شاهد تقابل جذاب مربیان استقلالی در لیگ برتر باشیم و واقعاً حضور این تعداد از مربیان استقلالی در لیگ بیستم مایه مباهات شخص بنده به عنوان یک استقلالی متعصب و البته همه هواداران باشگاه بزرگ استقلال است.»

فتح‌الله‌زاده که به کری برای پرسپولیسی ها مشهور است به نظر می رسد این بار اینگونه برای رقیب سنتی استقلال کری خوانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن