بازیگوشی مار در تختخواب زن همسایه + فیلم و عکس


بازیگوشی مار در تختخواب زن همسایه + فیلم و عکس

حوادث رکنا: یک زن هلندی به نام ماریا استورم در میدلبورگ استان زیلاند هلند وقتی که به تخت خواب رفت احساس کرد چیزی در تخت خواب او حرکت می‌کند.

به گزارش رکنا، ماجرای یک زن هلندی که ماری یک ساله را در تختخواب خود پیدا کرد، سوژه رسانه‌ها شد.

این زن که حسابی ترسیده بود آرام پتوی خود را تکان داد و در همان لحظه یک مار نارنجی روشن را در تخت خود مشاهده کرد. او جیغ کشیده و از اتاق بیرون آمد تا دوربین خود را پیدا کند و از آن عکس بگیرد.

ماریا ساعتی بعد با پلیس تماس گرفت. وقتی پلیس‌ها آمدند یکی از آن‌ها آنقدر شجاع بود که سعی در گرفتن مار داشت. ماریا در این باره می‌گوید: "مار را گرفتند و در جعبه‌ای انداختند. آن‌ها جعبه را محکم بستند.

مار یک ساله بازیگوش سر از تخت خواب همسایه درآورد

البته من ترسیده بودم که ممکن است دوباره بیرون بیاید." آن‌ها پس از اینکه ما را گرفتند آن را تحویل سازمان بهزیستی حیوانات دادند و بعد متوجه شدند که این مار متعلق به یک خانواده است که در همان خیابان زندگی می‌کنند. این مار چند وقتی بوده که از خانه فرار کرده و صاحبانش دنبالش می‌گشتند.

صاحبان مار پس از پیدا کردن آن با خوشحالی گفتند: "من این مار را دوست دارم. مار من یک ساله است و اندازه آن ۷۰ سانتی متر طول دارد. هنگامی که او فرار کرد، بسیار کوچک‌تر بود برای همین پیدا کردن آن خیلی سخت بود. اما حالا خوشحالم که آن را پیدا کردم از سازمان حمایت از حیوانات نیز تشکر می‌کنم. "آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 6.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفاوت شاهین و قرقی در چیست؟