مسیر آرامستان‌های پلدختر مسدود است


مسیر آرامستان‌های پلدختر مسدود است

خرم‌آباد - ایرنا - رییس اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مسیرهای دسترسی به آرامستان‌های شهرستان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرگرد حشمت الله رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با کرونا و ضرورت پیشگیری از هرگونه تجمع، تمام مسیرهای ورودهای منتهی به قبرستان پلدختر به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی بسته است.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا ، با توجه به اعلام وضعیت نارنجی پلدختر به منظور پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا پلیس در ورودی های آرامستان پلدختر استقرار یافته و اجازه ورود به هیچ خودرویی را نمی دهد.

رییس اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر با بیان این که حفظ سلامتی مردم مهم‌ترین دغدغه مسوولان است، گفت: شهروندان زیارت اهل قبور را به روزهای پس از بحران شیوع کرونا موکول کنند.

سرگرد رحیمی افزود: انتظار می‌رود شهروندان برای حفظ سلامت جامعه و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از مراجعه به آرامستان‌ خودداری کنند و همکاری لازم را با مجموعه خدمتگزاران خود در اداره راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی داشته باشند و هشدارها را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر، براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، شهرستان پلدختر در وضعیت نارنجی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی