پروژه صفر پولستار، گامی مهم در کمک به محیط‌زیست


پروژه صفر پولستار، گامی مهم در کمک به محیط‌زیست

پولستار به عنوان شرکتی سوئدی اولین خودروی تمام الکتریکی خود را با نام 2 عرضه کرده‌ است. این شرکت هم‌اکنون با انتشار بیانیه‌ای درباره تبدیل شدن به اولین خودروساز کربن خنثی واقعی گام مهمی را در زمینه کمک به محیط‌زیست برمی‌دارد. این پروژه که پولستار صفر نام گرفته تا پایان دهه جاری میلادی رنگ واقعیت … The post پروژه صفر پولستار، گامی مهم در کمک به...

پولستار به عنوان شرکتی سوئدی اولین خودروی تمام الکتریکی خود را با نام ۲ عرضه کرده‌ است. این شرکت هم‌اکنون با انتشار بیانیه‌ای درباره تبدیل شدن به اولین خودروساز کربن خنثی واقعی گام مهمی را در زمینه کمک به محیط‌زیست برمی‌دارد.

پروژه صفر پولستار، گامی مهم در کمک به محیط‌زیست

این پروژه که پولستار صفر نام گرفته تا پایان دهه جاری میلادی رنگ واقعیت به خود گرفته و بجای خنثی کردن آلایندگی‌ها یا کاشت درختان اقدام به حذف کامل آلایندگی‌ها خواهد کرد. همان‌گونه که می‌دانید کاشتن درختان علیرغم مزیت‌های فراوان می‌تواند با مشکلاتی همچون آتش‌سوزی یا تغییرات آب و هوایی نیز همراه شود.

پروژه صفر پولستار، گامی مهم در کمک به محیط‌زیست

توماس اینگنلات مدیرعامل پولستار می‌گوید:

خنثی‌سازی آلایندگی‌ها نوعی فرار از مسئولیت است. با مجبور کردن خودمان برای تبدیل شدن به یک کمپانی کاملاً کربن خنثی به دنبال رسیدن به ورای آن چیزی هستیم که امروز ممکن است. ما باید همه‌چیز را زیر سؤال برده و به دنبال تکنولوژی‌های استثنایی باشیم تا بتوانیم به هدف آلایندگی صفر خود برسیم.

پولستار کاهش تمامی آلایندگی‌ها از فرایند تولید را زمانی تاریخی و هیجان‌انگیز برای خودروسازان توصیف کرده است.

فردریکا کلارن مدیر پایداری این برند نیز گفته است:

ما کمپانی الکتریکی هستیم بنابراین مجبور نیستیم درباره تولید آلایندگی‌ها توسط پیشرانه‌های درون‌سوز نگران باشیم اما این به معنی پایان کار ما نیست. ما هم‌اکنون روی حذف تمامی آلایندگی‌های فرایند تولید کار خواهیم کرد.

حرکت سریع پولستار به سمت آینده‌ای کربن خنثی روی پولستار ۲ نیز تأثیر خواهد داشت، خودرویی که قرار است اولین خودروی صنعت خودرو با برچسب ویژه اثر کربن و متریال ریسکی لقب گیرد. این برچسب ویژه که از برچسب‌های پایداری صنعت غذایی الهام گرفته در وب‌سایت رسمی و نمایندگی‌های این شرکت بکار خواهد رفت.

پروژه صفر پولستار، گامی مهم در کمک به محیط‌زیست

مدیرعامل پولستار افزوده است:

مشتریان مشوق اصلی ما در تبدیل شدن به کمپانی‌ای پایدار هستند. باید ابزارهای درستی در اختیار مشتریان قرار گیرد تا مطلع شده و تصمیماتی درست اتخاذ کنند. این امر همه‌چیز را بسیار شفاف می‌کند. امروز پولستار ۲، کارخانه را با برچسب اثر کربن ترک می‌کند. در سال ۲۰۳۰ می‌خواهیم خودرویی تولید کنیم که اثری از کربن نداشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی