قیمت ایران خودرو تارا دنده دستی در کارخانه اعلام شد


قیمت ایران خودرو تارا دنده دستی در کارخانه اعلام شد

گجت نیوز طبق اطلاعاتی که شرکت ایران خودرو در سامانه کدال ثبت کرده است، قیمت ایران خودرو تارا دنده دستی ، محصول جدید این شرکت در کارخانه مشخص شد. تارا به عنوان سدان جدید شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود که این گروه خودروسازی آن را بر پایه پلتفرم پژو 301 در دو مدل دستی و اتوماتیک طراحی... نوشته قیمت ایران خودرو تارا دنده دستی در کارخانه اعلام شد...

طبق اطلاعاتی که شرکت ایران خودرو در سامانه کدال ثبت کرده است، قیمت ایران خودرو تارا دنده دستی ، محصول جدید این شرکت در کارخانه مشخص شد.

تارا به عنوان سدان جدید شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود که این گروه خودروسازی آن را بر پایه پلتفرم پژو ۳۰۱ در دو مدل دستی و اتوماتیک طراحی کرده است. طبق اطلاعاتی که در سامانه کدال (متعلق به سازمان بورس) ثبت شده، شرکت ایران خودرو در آخرین ماه سال ۹۹ توانست ۶۹ دستگاه از این خودرو را در مدل دنده دستی به تولید برساند.

تعیین قیمت ایران خودرو تارا دنده دستی

قیمت ایران خودرو تارا دنده دستی در کارخانه اعلام شدقیمت ایران خودرو تارا دنده دستی در کارخانه اعلام شد

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت کدال مربوط به دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹، قیمت پایه کارخانه تارا ۲۵۵ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۶۶۶ تومان در نظر گرفته شده است که با احتساب مالیات، شماره گذاری، بیمه و غیره این مبلغ به حدود ۲۹۰ میلیون تومان خواهد رسید.

گفتنی است برخی از فعالان بازار بر این باورند که گروه صنعتی ایران خودرو در اواخر بهار ۱۴۰۰ قیمت کارخانه‌ای Tara را در اسناد کدال افزایش خواهد داد و احتمالا قیمت این خودرو با احتساب هزینه‌های مالیات، بیمه، عوارض و غیره به حدود ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟