عیسی آل کثیر دیدار با نساجی را از دست داد؟ بررسی ترکیب پرسپولیس مقابل شاگردان الهامی


عیسی آل کثیر دیدار با نساجی را از دست داد؟ بررسی ترکیب پرسپولیس مقابل شاگردان الهامی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای آخرین بازی تیمش در لیگ برتر فصل جاری قبل از بازی‌های آسیایی هدفی جز کسب سه امتیاز ندارد. نوشته عیسی آل کثیر دیدار با نساجی را از دست داد؟ بررسی ترکیب پرسپولیس مقابل شاگردان الهامی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عیسی آل کثیر دیدار با نساجی را از دست داد؟ بررسی ترکیب پرسپولیس مقابل شاگردان الهامی

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با نساجی
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۹:۴۵
عیسی آل کثیر دیدار با نساجی را از دست داد؟ بررسی ترکیب پرسپولیس مقابل شاگردان الهامی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای آخرین بازی تیمش در لیگ برتر فصل جاری قبل از بازی‌های آسیایی هدفی جز کسب سه امتیاز ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۵۰ امروز پنجشنبه میزبان نساجی مازندران در بیستمین هفته رقابت‌های لیگ برتر است. قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر پس از این دیدار راهی کشور هند می‌شود تا بازی‌های گروه E را بطور متمرکز در این کشور برگزار کند.

پرسپولیس که تا پایان هفته نوزدهم با دو امتیاز کمتر نسبت به سپاهان اصفهان ۴۰ امتیازی، در رده دوم جدول حضور دارد برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز کسب پیروزی ندارد. بردی که می‌تواند پرسپولیس را با آرامش هرچه بیشتر راهی کشور هند کند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قصد دارد بار دیگر حامد لک را در چارچوب دروازه تیمش نگه دارد. او با توجه به غیبت فرشاد فرجی به علت ابتلا به کرونا بار دیگر از زوج سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاع استفاده می‌کند.

سیامک نعمتی که در بازی قبلی سرخ‌ها نیمکت نشین بود احتمال دارد جای مهدی شیری را در دفاع راست بگیرد. سعید آقایی نیز همچنان به عنوان دفاع چپ بازی خواهد کرد.

سرخ‌ها در خط هافبک با بازگشت احمد نورالهی کار خود را پیش می‌برند. این تیم میلاد سرلک و امید عالیشاه و مهدی ترابی را نیز همچنان در کمر بند میانی خود حفظ خواهد کرد.

مهم‌ترین موضوع برای یحیی ارتقای سطح کیفی خط حمله خود است. بازگشت عیسی آل کثیر به تمرینات این تیم پس از گذراندن ۶ ماه محرومیت می‌تواند اسم او را در کنار شهریار مغانلو در خط حمله قرار دهد اما سرمربی سرخ‌ها در استفاده از آل کثیر همچنان ریسک نمی‌کند و می‌خواهد او را به عنوان بازیکن جانشین در نیمه دوم بازی دهد.

بنابراین وحید امیری بار دیگر در کنار شهریار مغانلو بازی خواهد کرد تا گل محمدی که به دلیل دریافت چهار کارت زرد از حضور روی نیمکت پرسپولیس محروم است به تماشای بازی شاگردان خود از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی بنشیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی