تغییر وضعیت کرونایی در جهرم فعالیت های کانون «الزهرا (س)» را تعطیل کرد


تغییر وضعیت کرونایی در جهرم فعالیت های کانون «الزهرا (س)» را تعطیل کرد

حضوری گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تغییر وضعیت شهرستان جهرم تا اطلاع ثانوی برگزاری برنامه ها و فعالیت های کانون فرهنگی و هنری ‌«الزهرا (س)» تعطیل شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تغییر وضعیت بیماری کرونا در روزهای گذشته سبب شد تا برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به شیوه های دیگری برگزار شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» افزود: این تصمیم با توجه به شروع گسترده بیماری کرونا و لزوم اجرای شیوه های بهداشتی توسط این کانون فرهنگی و هنری گرفته شده است.

وی بیان کرد: برنامه ها و فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» پیش از این به صورت جمعی و در مسجد یا کانون فرهنگی و هنری برگزار می‌شد که با توجه به تغییرات وضعیت کرونا در روزهای گذشته این و برنامه ها و فعالیت ها در آن تغییراتی صورت گرفته است.

حضوری خاطرنشان کرد: بر این اساس و به احترام جامعه درمانی و همچنین به سبب حفظ جان و سلامت بچه های مسجد و خانواده شان از امروز تمامی فعالیت‌های گروه‌های مختلف سنی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» ادامه داد: این تصمیم شامل سایر برنامه‌های کانون از جمله کلاس های عقیدتی و تربیتی، برنامه ها و فعالیت های ورزشی، تفریحی و اردویی می شود.

وی عنوان کرد: کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» پیش از این نیز با توجه به شروع بیماری کرونا سعی بر آن داشته تا سایر برنامه های خود را با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی برگزار کند.

حضوری در پایان از بچه‌های مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از خروج غیر ضروری از منزل و غیره در پیشگیری از شروع بیماری منحوس کرونا جلوگیری کرده تا به حول و قوه الهی هر چه زودتر شاهد کاهش ابتلای افراد جامعه به این بیماری و برگشته شدن بیماری کرونا به روال گذشته خود باشیم.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !