Yahoo Answers در ماه می‌برای همیشه متوقف می‌شود


Yahoo Answers در ماه می‌برای همیشه متوقف می‌شود

شرکت یاهو قصد دارد یکی از وب سایت های اصلی زیر مجموعه خود را برای همیشه از دسترس خارج کند.


شرکت یاهو قصد دارد یکی از وب سایت های اصلی زیر مجموعه خود را برای همیشه از دسترس خارج کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وب سایت Yahoo Answers در تاریخ ۴ می ۲۰۲۱ برای همیشه بسته خواهد شد. این وب سایت از سال ۲۰۰۵ شروع به کار کرده و یکی از بزرگ‌ترین سیستم عامل‌های پرسش و پاسخ در اینترنت است. در گزارشی که در فضای مجازی منتشر شده، یاهو جزئیات چگونگی روند راه اندازی و پیشرفت این وب سایت را توضیح می‌دهد.

یاهو در ۲۰ آوریل شروع به کار کرد. حالا او قصد دارد پس از ۱۶ سال این وب سایت را در تاریخ ۴ می‌برای همیشه ببندد. این شرکت اعلام کرد کاربران تا ۳۰ ژوئن فرصت دارند بایگانی محتوایی را که در وب سایت ارسال کرده‌اند را دانلود و حذف کنند. وقتی کاربران محتوای خود را از روی سایت برداشتند صفحه وب Yahoo Answers به ​​صفحه اصلی یاهو هدایت می‌شود.

بیشتر بخوانید

دانلود Yahoo! Mail 6.19.4 - برنامه رسمی سرویس یاهو میل

کاهش بازدید دلیلی برای بستن سایت

این شرکت در پیامی به کاربران می‌گوید: "در حالی که Yahoo Answers زمانی بخشی اصلی از محصولات و خدمات یاهو بود، اما با تغییر نیاز‌های اعضای ما طی سال‌های گذشته از محبوبیت کمتری برخوردار شده است. برای این منظور، ما تصمیم گرفته ایم منابع خود را از پاسخ‌های یاهو دور کنیم تا بر روی محصولاتی تمرکز کنیم که به اعضای ما بهتر خدمت کنند و به وعده یاهو مبنی بر ارائه محتوای معتبر برتر بپردازیم. "

Yahoo Answers در ماه می‌برای همیشه متوقف می‌شود

یکی از دلایل برای بستن Yahoo Answers این است که گوگل بخش پرسش و پاسخ مخصوص به خودش را دارد. هنگامی که بیشتر سوالات مطرح می‌شود، موتور جستجوی شرکت ویجتی را در اختیار کاربر قرار داده و به او امکان می‌دهد بدون جستجوی وب سایت دیگری سریع پاسخ سوال خود را دریافت کند. کاهش بازدید از صفحه اول پاسخ‌های یاهو دلیل احتمالی دیگری برای بستن این پلتفرم را ارائه می‌دهد. کیفیت پست‌ها در سال‌های اخیر کاهش یافته و بازدیدکنندگان دیگر به سراغ این صفحه نمی‌روند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس