مالکان و مستاجران در سامانه املاک ثبت نام کنند


مالکان و مستاجران در سامانه املاک ثبت نام کنند

شفقنا- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی جزئیات ثبت نام مالک و مستاجر در سامانه املاک را تشریح کرد. مهدی اسحاقی نژاد در گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی از روز پنجشنبه 19 فروردین ماه تا دو ماه آینده، تمامی سرپرستان خانوارهای شهری و روستایی و مالک و مستاجر موظف […]

مالکان و مستاجران در سامانه املاک ثبت نام کنندمالکان و مستاجران در سامانه املاک ثبت نام کنند

شفقنا- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی جزئیات ثبت نام مالک و مستاجر در سامانه املاک را تشریح کرد.

مهدی اسحاقی نژاد در گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی از روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه تا دو ماه آینده، تمامی سرپرستان خانوارهای شهری و روستایی و مالک و مستاجر موظف به ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان به آدرس https://amlak.mrud.ir هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این راستا سرپرستان خانوار بایستی بر اساس آخرین رقم کدملی خود و مطابق با جدول زمانبندی تنظیم شده، به سامانه ملی املاک و اسکان مراجعه کرده و اطلاعات سکونت و مالکیتی خود را ثبت کنند.

وی با تاکید بر این‌که تمامی خانوارها ملزم به ثبت اطلاعات خود هستند، گفت: برای هر عدد آخر کد ملی سرپرستان خانوار، دو روز وقت برای ثبت نام داده شده است که پس از اتمام این مهلت، حدود یک ماه فرصت وجود دارد تا هر کسی که به هر علتی در این مدت نتوانسته وارد سامانه شود، به سایت ورود یابد و اطلاعات خود را ثبت کند.

اسحاقی نژاد متذکر شد: مستاجران و مالکان خانه‌ها باید به صورت جداگانه اقدام به ثبت اطلاعات کنند.

وی تاکید کرد: اشخاصی که در طی مدت دو ماهه اقدام به ثبت اطلاعات سکونتی خود نکنند به سازمان امور مالیاتی معرفی می‌شوند که از این طریق مشمول جرایم مالیاتی خواهند شد؛ هم‌چنین این خانوارها از برخی خدمات دولتی، بانکی و … مانند ثبت نام در مدارس و یا حتی دریافت یارانه محروم خواهند بود.

وی متذکر شد: ممکن است در روزهای آتی سوالات و یا تغییرات جدیدی در این طرح انجام بگیرد که در این صورت مراتب و توضیحات لازم خدمت هم استانی‌های عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس